news08.net/ads.txt

לב מלא בנתינה: הכירו את דניאל, שאוסף בקבוקים ובכספי הפיקדון קונה מתנות לילדים מאושפזים

הקייטנה הנה יוזמה של מנהיגות הורים עם צרכים מיוחדים יחד עם מחלקת הרווחה, מחלקת הנוער ומתנ”ס גן יבנה למען אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. בקייטנה השנה לוקחים 19 ילדים עם צרכים מיוחדים בגילאים 5 עד 21 שנהנים ממגוון פעילויות בתחומי המדע, האמנות, הספורט ועוד. הילדים משחקים ומשתמשים במתקני מועדון “הנקודה” שכוללים חדר מחשבים, מערכת הגברה, מתחם ממוזג, מטבח קטן ובר, משחקים ועוד.

דניאל אהרון הילד הצדיק (בן -8) שאוסף בקבוקים ובכספי הפיקדון קונה מתנות ומשמח בהם ילדים המאושפזים בבית החולים קפלן, שמע על הקייטנה והחליט להגיע לקייטנה, בביקורו הראשון הגיע עם ארטיקים לכולם, התרשם מהילדים, ומשם הלך לקנות מתנות שיתאימו היטב לגיל ולצרכי הילדים, אותם העניק במסיבת סיום הקייטנה.

בנוסף למתנות השוות שכללו: תיקים אופנתיים ליצירה, ערכות להכנת תכשיטים, משחקי לגו, הוא צירף חטיפים מתוקים ומלוחים. אושרית פרץ ודליה מגידי מדריכות בקייטנה התרגשו מאד מהמחווה המרגשת מילד בגיל כ״כ צעיר, והעניקו לו השתיים תעודת הוקרה. דליה מגידי, שאוספת לדניאל בקבוקים כבר כמה שנים, בסיום מסיבת הסיום הפתיעה את דניאל עם שק ענק מלא בבקבוקים. ולא חסכה במילים חמות, דניאל התרגש מאוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן