news08.net/ads.txt

איך להסיר איפור בפורים בלי להזיק לעור הפנים?

לרגל חג הפורים, מותג הטיפוח האורגני ecoLove  בשיתוף המאפרת המקצועית נופר מטייב, מנדבים  טיפים לניקוי פנים טבעי לאחר הנשפים

אין חג יותר שמח, צבעוני, מקושט ומהודר מפורים, כמה חודשים של התארגנויות, רעיונות ויצירה וכל אלו מתנקזים ליום אחד בו כל אחת ואחד יכולים להפוך למה שרק יחלמו. חלק מהותי בתחפושת הוא האיפור ובפורים בעיקר ניכרת הצבעוניות, והשימוש בחומרים כמו: נצנצים, דבקים, צבעי מים, אודמים וכל אלו יושבים לנו על הפנים לכמה שעות טובות.

כלל מספר 1 – נסו להשתמש באיפור הפנים בכמה שפחות בחומרים ‘כבדים’ שיאטמו את העור ואם אין ברירה תבחרו את אלו שלא מזיקים לכן ולסביבה. מומלץ להשתמש במוצרים העשויים מחומרים טבעיים, מותגים ידועים,  המאושרים ע”י משרד הבריאות וכמובן שלא נוסו על בעלי חיים.

כלל מספר 2 –  לאחר הבילוי חובה להוריד את האיפור ולנקות את עור הפנים בצורה נכונה ביותר. 

הניקוי היעיל ביותר הוא ניקוי בשני שלבים: שלב ראשון – להמיס את האיפור, לפרק אותו ולהוריד את הלכלוך והשומן שהצטבר על העור.  את זה ניתן לעשות בעזרת ג׳ל ניקוי פנים , עדיף לבחור בג’ל פנים המיוצר מחומרים טבעיים.  שלב שני – השלב היסודי בניקוי הפנים, ניקוי הלכלוך והשומן שעוד לא ירדו וחדרו קצת יותר עמוק. את השלב הזה ניתן לבצע  בעזרת מי ניקוי מיסלר להסרת איפור. נניח מעט מים מיסלרים על הפד הקוסמטי ונעבור על כל הפנים, איזורים קצת יותר רגישים כמו העיניים, שפתיים, ריסים כדי לוודא שכל האיפור ירד. 

הימנעו מניקוי אגרסיבי –מומלץ  לא לקרצף חזק את הפנים, קרצוף מוגזם עלול לשרוט את העור  וליצור תופעה של נימי דם מורחבים. 

לסיום –  מי שרוצה לפנק את עור הפנים ולהחזיר לו חיות ולחות, מומלץ השתמשי במסכת בוץ שמטהרת את הפנים ומכילה תמציות אורגניות כמו: אלוורה, מלפפון וקמומיל.

צילום: תמר גוז'נסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן