news08.net/ads.txt

לוחמי האש מתחנת הכיבוי ברחובות חילצו שני לכודים מתאונת הדרכים שהתרחשה הלילה בכביש 4

ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ פעלו כשעה לאחר חצות לחילוץ 2 לכודים בתאונת דרכים בכביש 4 מכיוון אשדוד ליבנה. לוחמי האש פעלו במהירות ונחישות רבה על מנת שמד”א יוכלו לטפל בנפגעים.

בשעה 00:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על רכב שסטה לצד הדרך בכביש 4 (לצפון) סמוך למחלף אשדוד לכיוון יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא באשדוד שני פצועים, בהם צעיר בשנות העשרים במצב קשה אך יציב עם חבלה רב מערכתית, וצעיר נוסף בשנות העשרים במצב בינוני, אך יציב עם חבלות בגפיים.

חובש רפואת חרום במד”א אליעזר שטיסל ופאראמדיקית מד”א נועה גילדין סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך בצד הדרך, במושב שליד הנהג ישב צעיר בשנות העשרים, שנלכד ברכב, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, נהג הרכב, גבר בשנות העשרים היה בהכרה מלאה ושכב בסמוך לרכב, הוא סבל מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני במצב בינוני.”

          

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן