news08.net/ads.txt

לוח זמני הרכבות ביום הזיכרון ויום העצמאות

לנוחיות גולשי חדשות אפס שמונה הנוסעים ברכבת ישראל, להלן לוח זמני הרכבות ביום הזיכרון ויום העצמאות:

ביום הזיכרון, רביעי 4.5.22, וביום העצמאות, חמישי 5.5.22, תפעיל רכבת ישראל לו”ז רכבות מתוגבר, על פי לוח זמנים ייעודי, ותשהה את עבודות החישמול המתבצעות מידי ערב בקו החוף, זאת על מנת לאפשר שירות רכבתי בין תחנות חיפה ות”א גם בערב יום העצמאות.
בין תחנות חיפה ות”א ובין תחנות ירושלים יצחק נבון ות”א תופעלנה רכבות לאורך כל הלילה שבין ערב יום העצמאות (יום רביעי) ויום העצמאות (יום חמישי), בתדירות של רכבת אחת מידי שעתיים.

לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, ביישומון ובמוקד שירות הרכבות במספר *5770.

יום הזיכרון וערב יום העצמאות, יום רביעי 4.5.22
• עד לשעה 15:00 (בקירוב) תפעלנה הרכבות במתכונת יום רביעי רגילה.

• בדומה לשנים קודמות, החל מהשעה 15:00 ועד השעה 24:00 (בקירוב), תרד תדירות רכבות הנוסעים במרבית קווי הנסיעה, והרכבות יפעלו במתכונת של אחת לשעה.

• על מנת לאפשר שירות רכבתי בקו החוף עד לשעות הלילה המאוחרות לטובת הנוסעים לאירועי ערב החג השונים, תשהה רכבת ישראל את עבודות החישמול המבוצעות בקו החוף מידי לילה, ותאריך את שעות פעילות הרכבות בקו נהריה-חיפה-ת”א-נתב”ג-מודיעין עד השעה 01:00 בלילה (בקירוב).
• קו זה (נהריה-חיפה-ת”א-נתב”ג-מודיעין) יופעל בשעות אלה בתדירות של שתי רכבות מידי שעה, לכל כיוון. רכבות אלה תעצורנה בתחנות: נהריה, עכו, קריית מוצקין, קריית חיים, חוצות המפרץ, מרכזית המפרץ, חיפה מרכז השמונה, חיפה בת גלים, חיפה חוף הכרמל, בנימינה, חדרה מערב, נתניה, הרצליה, ת”א אונ’, ת”א סבידור מרכז, ת”א השלום, ת”א ההגנה, נתב”ג, פאתי מודיעין, מודיעין מרכז.

• יחולו שינויים קלים בזמני הרכבות בקו ירושלים יצחק נבון-הרצליה, ובקו בית שאן-חיפה (קו העמק).
כנהוג מדי שנה, הנחה מנכ”ל רכבת ישראל, כי בני משפחות שכולות זכאים להנחה בשיעור של 50% מדמי הנסיעה ביום הזיכרון. לקבלת ההנחה יש להציג תעודת משפחה שכולה.

לאורך כל הלילה שבין ערב יום העצמאות ויום העצמאות (הלילה שבין רביעי לחמישי), תופעלנה רכבות בין תחנות חיפה מרכז-חיפה בת גלים-חיפה חוף הכרמל-בנימינה-חדרה מערב-נתניה-ת”א סבידור מרכז. וכן בין תחנות ירושלים יצחק נבון-נתב”ג-ת”א סבידור מרכז בתדירות של רכבת אחת מידי שעתיים (בקירוב), לכל כיוון.

יום העצמאות, יום חמישי 5.5.22
הרכבות תופעלנה בתדירות של רכבת אחת לשעה, מלבד קווי הנסיעה הבאים שיופעלו בתדירות של שתי רכבות בשעה, בשעות מסויימות:

• נהריה-חיפה-ת”א-מודיעין – אשר יופעל בתדירות של שתי רכבות מידי שעה בין השעות 18:00-21:00 (בקירוב). בשאר שעות הפעילות ביום זה יופעל הקו בתדירות של רכבת אחת בשעה.

• הרצליה-ירושלים יצחק נבון – אשר יופעל בתדירות של שתי רכבות מידי שעה בין השעות 9:00-15:00. בשאר שעות הפעילות ביום זה יופעל הקו בתדירות של רכבת אחת בשעה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי שייקב
שי שייקב
1 year ago

דרושים לעבודה בקלדנות, עבודה נוחה בשעות הפנאי, אפשרות למשרה חלקית או מלא, שכר בסיס + בונוסים עם שכר שעתי הולם של 45 לשעה! עם אפשרות להתקדם, מתאים לכולם, לפניות נא לשלוח קורות חיים באימייל – [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי שייקב
שי שייקב
1 year ago

דרושים לעבודה בקלדנות, עבודה נוחה בשעות הפנאי, אפשרות למשרה חלקית או מלא, שכר בסיס + בונוסים עם שכר שעתי הולם של 45 לשעה! עם אפשרות להתקדם, מתאים לכולם, לפניות נא לשלוח קורות חיים באימייל – [email protected]

דילוג לתוכן