news08.net/ads.txt

לזכרה של קליה | מבצע התרמת דם ברחובות

קליה סולדינגר ז”ל, אמה של חברת המועצה אוה גור, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן – המסורת נשמרת, הפעם לזכרה

בגיל 67 בלבד, לאחר מאבק ממושך במחלה, הלכה לעולמה קליה סולדינגר – מהתושבות הותיקות בעיר ואמה של חברת המועצה אוה גור ומחזיקת תיק קידום מעמד האישה.

בעקבות מחלתה של קליה ז”ל, אוה ייסדה מערך דו שנתי של התרמות דם קהילתיות בשכונה בה היא מתגוררת, רחובות המדע. היוזמה המבורכת הזו החלה בשנת 2015 והשנה, לאחר לכתה יזמה מבצע התרמות עירוני בסיועו של זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר המועמד לראשות העיר. אוה ממוקמת ברשימתו של בלום למועצת העיר, ושותפה רבות לעשייה עם יתר חברי “החינוך בראש”.

“בשנת 2014, אימי חלתה במיאלומה נפוצה, אחד המינים של סרטן הדם. בזמנו, משפחתי ואני רצינו לסייע בכל הניתן וכאשר תרמנו דם וטרומבוציטים עבורה במרכז הרפואי שיבא, נחשפנו לצורך החמור במנות דם. באותה התקופה, במקרה, בנק הדם פנה לאורית שרגאי, מי שהייתה דאז יו”ר ההנהגה ההורית ברחובות וכיום חברתי לסיעה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, בבקשה לשיתוף פעולה עירוני בגיוס תרומות דם. בשל היותי יו”ר ועד בית הספר ניצני המדע, אורית פנתה אליי ואני זכיתי לקפוץ על ההזדמנות הברוכה הזו. מאז ועד היום, כבר שמונה שנים, אני וחבריי לשכונת המדע, נתרמים ותורמים יחדיו. השנה, לאחר פטירתה של אימי היקרה אני גאה להכריז שאירוע ההתרמה העירוני יהיה לזכרה. הפעם אני מזמינה את הציבור הרחב להגיע ולתרום דם לזכרה של אמא שלי”..

כידוע, בשירותי הדם של מד״א מתריעים באחרונה מפני קושי משמעותי ביותר בגיוס כמות הדם הנדרשת לטיפול בחולים ופצועים. בימים האחרונים קיימת ירידה במלאי הדם, ונגרמים קשיים באספקת הדם לבתי החולים. לפי מד”א, לדם אין תחליף – כל מנת דם יכולה לסייע להציל את חייהם של שלושה חולים או פצועים שזקוקים לעירויי דם. בשירותי הדם של מד״א קוראים לכם ולכן תרמו דם והצילו חיים.

“בעקבות ירידה חדה במנות הדם במדינת ישראל ומתוך רצון לבוא להירתם ולהיתרם למען האחר, אנו קוראים לציבור לסייע בהצלת חיים ולהעניק לכל אחד את הטיפול הראוי לו”, הוסיף זהר בלום

. “כל מנת דם מצילה 3 אנשים, בואו לתרום”.

אירוע ההתרמה ייערך ביום חמישי, ה- 14.09.2023, בין השעות 16:30-21:30, בהיכל הספורט ע”ש אוסי וזוהר, רחוב סירני 51, רחובות.

למידע בנוגע לקריטריונים לתורמים מתוך בנק הדם לחצו כאן

מומלץ להירשם מראש בקישור הזה

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: באדיבות המשפחה/ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן