news08.net/ads.txt

לזכרם: מעל 900 סלי מזון חולקו על ידי חניכי בני עקיבא אופקים

לקראת חג הפסח מסכמים בבני עקיבא אופקים את פרויקט חלוקת סלי המזון שנעשה בכל רחבי העיר בשיתוף עם מחלקת הרווחה בעירייה
לזכרם: מעל 900 סלי מזון חולקו על ידי חניכי בני עקיבא אופקים לזכר משה אוחיון ובנו אליעד הי”ד שנרצחו בשמחת תורה בקרב מול מחבלים בעיר

בסניף בני עקיבא באופקים נערכה חלוקת סלי מזון למעל 900 משפחות נזקקות לקראת חג הפסח על ידי חניכי ובוגרי הסניף. המיזם הוקדש לזכרם של משה ואליעד אוחיון הי”ד, אב ובנו שנרצחו ב-7.10 בזמן שיצאו להילחם במחבלים.

לקראת חג הפסח מסכמים בבני עקיבא אופקים את פרויקט חלוקת סלי המזון שנעשה בכל רחבי העיר בשיתוף עם מחלקת הרווחה בעירייה.
השנה הוחלט להקדיש את הפרויקט לזכר אליעד ומשה אוחיון הי”ד שנרצחו לאחר שיצאו מיוזמתם להילחם במחבלים בשביעי לאוקטובר.
אליעד היה חניך ומדריך בסניף בני עקיבא בעיר, ואביו משה היה ראש מחלקת מפעלים הארצית של התנועה ויחד הרבו לפעול ולתרום לעשייה השוטפת בסניף באופקים.
השנה חולקו למעלה מ-900 סלי מזון לנזקקים, שנארזו וחולקו על ידי למעלה מ-200 חניכי ובוגרי התנועה במשך ארבעה ימים, החל מהבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה.

סניף בני עקיבא באופקים נמצא בשכונה אליה הגיעו מרבית המחבלים, והפעילות הרשמית של הסניף נאסרה בעיר ליותר מחודש וחצי לאחר שמחת תורה. אך מדריכי וחניכי התנועה לא חיכו והחל מצאת השבת ב-7.10 הקימו חמ”ל התנדבות שפעל ללא הפסקה עד לא מזמן, ועסק בין היתר בגיוס תרומות ובישול אוכל לחיילים שבחזית.

בנוסף, כחלק משגרת החירום מדריכי וחניכי בני עקיבא בעיר הקימו גמ”ח שבועי של סלי מזון למשפחות נזקקות ובכל שבוע מאז תחילת המלחמה חולקו כ-150 סלי מזון. חלוקת סלי המזון לקראת חג הפסח פועל בסניף בני עקיבא באופקים כבר למעלה מ-25 שנים, בשיתוף הגרעין התורני “אפיקי אורות” של קרן קהילות.

תמה אלפסי, קומונרית סניף בני עקיבא בעיר סיפרה:

“משפחת אוחיון היא משפחה שפועלת ומסייעת לפעילות הסניף שלנו כבר שנים רבות, אליעד היה חניך ומדריך והמשיך להתנדב ולעזור לסניף עד יומו האחרון. היה חשוב לנו להנציח את זכרם דווקא בפעילות חסד, כי משה ואליעד נרצחו בזמן שניסו לסייע לאזרחים באופקים – בדיוק בדרך שבה חיו, תוך שהם שמים את טובת האחר לפני טובתם ופועלים למען עם ישראל.”

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות בני עקיבא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן