news08.net/ads.txt

ליאור ברדוגו: “אכלוס ‘דובנבוים’ הוא אבן דרך נוספת של פרי נדל״ן בביסוס מעמדה כחברת בניה מהמובילות ברחובות”

חברת פרי נדל”ן אכלסה את פרויקט דובנבוים 8 המצטרף לפרויקטים נוספים של החברה ברחובות, בהם כבר נמסרו מפתחות לרוכשי הדירות.

החברה, בבעלותו של יזם הנדל”ן אלדד פרי, ממשיכה לבסס את מעמדה כחברת הבניה הגדולה והאיכותית בעיר רחובות – זאת לאחר שהשלימה את אכלוסו של פרויקט דובנבוים 8 במרכז העיר. המדובר בבניין בוטיק מרשים במיקום מרכזי המשקיף לעיר הנכלל בפרויקט מגורים הכולל בסך הכל כ-200 יחידות דירות – ביניהם ב׳דוד מזרחי׳ – הכולל 11 יחידות דיור בלבד בלב העיר ו-וילקומיץ׳ – הכולל 19 יחידות דיור בלבד.

כמו כן מסרה החברה פרויקט נוסף ברחוב גורודסקי. הפרוייקטים הבאים בהם צפויה החברה המקומית לקבל טופסי אכלוס ממוקמים ברחוב הפלמ״ח וב’פרי פקאן’, פרויקט מגורים ייחודי במתכונת יזמית – שני בניינים בני 9 קומות כל אחד, הכוללים 54 יחידות דיור, חיפוי של קירות מסך ייחודיים מהרצפה ועד התקרה המעטרים את חזית הבניין.

לדברי ליאור ברדוגו

, מנכ״ל פרי נדל״ן, ״אכלוס פרויקט דובנבוים הוא אבן דרך נוספת של פרי נדל״ן בביסוס מעמדה כחברת בניה מהמובילות ברחובות. אנו גאים להיות חלק מאבני הבניין של העיר. מלבד העברת משרדי החברה לרחובות, אנו בשלבים מתקדמים של תכנון פרויקט הדגל שלנו בעיר, ונמשיך להשקיע בה גם בשנים הקרובות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן