ליאת שוחט קיבלה את אמון התושבים באור יהודה

ראש העירייה ליאת שוחט עושה זאת בגדול! בתום ספירת כלל הקולות שוחט נבחרה שוב להמשיך את הבנייה באור יהודה לחמש שנים נוספות

כמעט 70 אחוזים מהתושבים באור יהודה שיצאו לבחור נתנו את המנדט לראש העיר המכהנת בכ-9 השנים האחרונות, ליאת שוחט – ואפשר להבין מדוע. שוחט עשתה מהפכה בחינוך, בתשתיות, בהתחדשות העירונית ובשכונות החדשות, ומנהלת את אור יהודה ביד רמה – והיד עוד נטויה.

שלושת המתמודדים מולה – זכו ביחד ל-30% וחוו מפלה אדירה בריצה לראשות העיר. מירי שמאי גיס זכתה ל-14.4%, במרחק קטן ממנה עוזי אהרון עם 13.1% וגבי גפן עם 3% בלבד. גם אם היו מתאחדים מול שוחט, היו חווים כישלון.

לאחר פרסום התוצאות אמרה שוחט: “אני שמחה שכולכם ראיתם את תנופת הפיתוח הבלתי רגילה שאנו מובילים יחד, אתם ואני, בשנים האחרונות. ושלא יהיה ספק – החל מהבוקר ממשיכים לעבוד במרץ ולקדם את כל הפרויקטים החשובים כל כך לעתידה של העיר. אני מודה לכל מאות הפעילים ברחבי העיר שעבדו קשה וסייעו להשגת הניצחון החשוב וכמובן לאלפי התומכים. אני אוהבת כל אחד ואחת מכם. תודה גדולה למשפחה שלי שנמצאת שם בכל הצמתים החשובים. מחזקת, דואגת, תומכת, אוהבת ומחבקת. זכיתי בכם!! ורגע לפני סיום, עם כל הכבוד לניצחון, הבוקר הזה הראש שלי הוא קודם כל עם החטופים שנמצאים בעזה. כולי תקווה שיחזרו הביתה בשלום בהקדם האפשרי. אני מחזקת את חיילי צה”ל שנלחמים גם היום עד הניצחון”.

גם בבחירות למועצת העיר ידה של שוחט על העליונה. 33.1% מהבוחרים הצביעו לתנועת אור חדש בראשותה. אחריה תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף – עוזי אהרון עם 13.7%, העיר שלנו תנועת הצעירים בראשות אלירן אליה עם 12.3%, הציונות הדתית בראשות יוסי סוייד והסיעה של זאנה כהן יחיאל מושייב ואברהם בורכוב אור יהודה ביחד חזק – עם 10%.

“הסדרתי נשימה קצת אחרי הבחירות, אבל ממשיכים לעבוד בכל הכוח ולא נחים לרגע”, אמרה ליאת שוחט בסוף השבוע, לאחר שהגיעה לרחוב הרמ”א. “עבודות הפיתוח והשדרוג ברמת פנקס נמשכות במלוא המרץ. הגעתי לראות מקרוב את המשך הפרויקט החשוב שבמסגרתו אנו מקימים קו ניקוז, משדרגים סוף סוף את נראות הרחוב, מתקינים מדרכות חדשות, תאורה וכל מה שנדרש כדי לייצר איכות חיים טובה יותר עבור התושבים. כמובן שנמשיך ונפתח את כל רחובות העיר הנדרשים”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פייסבוק, לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נאור
נאור
2 months ago

אחלה ליאת-המון הצלחה.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נאור
נאור
2 months ago

אחלה ליאת-המון הצלחה.

דילוג לתוכן