news08.net/ads.txt

לידיעת בעלי העסקים: עיריית רחובות מפרסמת מידע עדכני על התקנות החדשות ; “קשובים למצוקתם ונמשיך לפעול למענם”

בימים אלה נכנסו לתוקפן תקנות חדשות אשר מסדירות את פעילות סוגי העסקים הספציפיים, יחד עם כל כללי הזהירות.

במחלקת רישוי עסקים בעיריית רחובות עשו סדר בלשון התקנות והעלו לאתר העירייה את מלוא החומר בשפה נגישה ופשוטה, כדי שבעלי העסקים ידעו מי נכלל בעסקים המותרים לפתיחה ומי לא. כל הקישורים הרלוונטיים לבעלי העסקים קובצו למיני סייט.

כמו כן, בהתאם לתקנות על בעלי העסקים למלא הצהרה. באתר העירייה קיימת הצהרה מקוונת על מנת לייעל את תהליך ההצהרה ולהקל עליהם. ראש העיר, רחמים מלול: “המשך קיומם של העסקים המקומיים בעיר חיוני בעינינו. הוא חיוני גם לאיתנותה הכלכלית של העיר וגם לאיכות החיים של התושבים. מאז תחילת המשבר ביצענו כל פעולה אפשרית על מנת להקל על העסקים המקומיים. אנו קשובים למצוקתם ונמשיך לפעול למענם”.

סגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק רישוי עסקים: “אנו שמחים שגם המדינה החלה בפתיחת העסקים בישראל, ונשמח לראות את העסקים בעיר חוזרים לעבוד כרגיל. במהלך תקופה זו הקמנו עבורם מיני סייט ייעודי לפרסום ויצאנו בקמפיין לתושבים לרכוש דווקא כאן. נמשיך לשרת את העסקים המקומיים בעיר ולסייע להם ככל שניתן בפרט לאחר תום המשבר”.

לכל הפרטים באתר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן