news08.net/ads.txt

ליסינג או רכב פרטי – מה עדיף?

קנייה ותחזוקה של רכב בישראל זה עסק לא זול במיוחד, לא משנה מאיזה כיוון נסתכל על זה. מעבר למחירי הרכב הלא זולים, נלוות לכך הוצאות נוספות כמו אגרות רישוי, ביצוע טסט מדי שנה, טיפולים שונים ועוד. לאור העלויות שעשויות להיות גבוהות, הן במעמד הרכישה והן לאחר מכן בתחזוקת הרכב השוטפת, ישנן אפשרויות שונות ופתרונות מימון המוצעים לקונים הפרטיים – כך שלא ייאלצו לשלם את מלוא הסכום באופן מיידי.

כחלק מהאופציות הללו, ניתן לרכוש רכב חדש באופן פרטי בצורה ישירה, לרכוש ממשווק או יבואן באמצעות הון עצמי או לבחור באפשרות של ליסינג פרטי המשמש פתרון חלופי למימון באמצעות הלוואה. באיזה אפשרות כדאי לבחור – ליסינג או רכב פרטי? מה ההבדל בין עסקת ליסינג תפעולי לעסקת ליסינג פרטי? באיזה מקרים עדיף לוותר על הליסינג ולרכוש ישירות רכב פרטי באמצעות הון עצמי? כל התשובות במדריך המלא הבא

ליסינג או רכב פרטי: כך תוכלו לבחור נכון

כאמור, במעמד הרכישה של רכב פרטי ישנן שתי אפשרויות: עסקת ליסינג או רכישה ישירה של רכב פרטי. האפשרות השנייה היא האפשרות הרווחת שמוכרת לרובנו, והיא למעשה מתייחסת לעסקה שבה אנחנו בוחרים רכב מאדם פרטי (כמכונית יד שנייה) ורוכשים אותו, או לחלופין קניית רכב חדש לחלוטין דרך היבואן הרשמי או משווק, בחירה של הדגם הנבחר ורכישה שלו. האפשרות הנוספת היא ביצוע עסקת ליסינג, כשיש כמה אופציות במצב הזה: ליסינג פרטי וליסינג תפעולי (שנקרא גם ליסינג פרטי תפעולי) הן הנפוצות שבהן. כך או כך, בכל אחד מהמקרים, הלקוח בוחר את הרכב או הדגם שהוא מעוניין בו, מבצע רכישה בסכום מסוים ומתחדש ברכב חדש.

מה שעסקאות הליסינג מאפשרות, באופן הפשוט ביותר שבדבר, זה שימוש ברכב ללא רכישה מלאה שלו. במילים אחרות, חברות הליסינג השונות בישראל וברחבי העולם כולו, מציעות תוכניות מימון ותשלום מסוגים רבים – שמאפשרות ללקוחות לשלם על הרכב בתשלומים ולהוזיל משמעותית את העלויות.

ליסינג פרטי: מה בדיוק זה אומר?

ליסינג זו למעשה עסקה שמאפשרת החכרה של רכב: הרכב יכול לשמש את הלקוח לאורך תקופת מסוימת שנעה לרוב בין 24-36 חודשים, ובחלק מהמקרים מגיעה עד 5 שנים. בעסקת ליסינג ממוצעת ישלם המוכר מקדמה בגובה של אחוז מסוים מתוך מחיר המחירון של הרכב, והתשלום יתבצע בדרך של תשלומים חודשיים.

במקום לשלם 80 אלף שקלים או 120 אלף שקלים בעת ובעונה אחת, הסכום ישולם בחלקים קטנים מדי חודש לצד תשלום מקדמה. זו למעשה העסקה שמציעות רוב חברות הליסינג בישראל, כך שהן מאפשרות ללקוחות לקבל רכב למספר מסוים של חודשים (לרוב נע בין 24 חודשים ל-36 חודשים), מבלי להוציא סכום כסף גבוה. בחלק מחברות הליסינג ובעסקאות מסוג מסוים, מעבר למעמד הרכישה של הרכב, השימוש ברכב דרך חברת ליסינג פוטר את הנהג מכל הבירוקרטיות והעלויות הנלוות לתחזוקה השוטפת של הרכב: החל בטיפול נקודתי במוסך לאור תקלה מינורית, דרך העברת טסט באופן עצמי, ביצוע טיפולים שנתיים ברכב ומכירת הרכב ביום מן הימים.

מה יקרה בסיום התקופה? הלקוח יצטרך להשלים את הסכום הנדרש לצורך הרכישה המלאה של הרכב, או לחלופין יוכל לבחור אם להפסיק להשתמש ברכב בשלב הזה ולהחזיר אותו לשימוש חברת הליסינג. באשר להעברת הבעלות של הרכב, כל חברת ליסינג מתנהלת באופן שונה ובהתאם לעסקה שנסגרה מראש עם הלקוח. בחלק מחברות הליסינג הבעלות על הרכב אינה משתנה ונשארת של חברת הליסינג, ואילו בחברות ליסינג אחרות הבעלות על הרכב היא של הנהג/ת עם סעיף שיעבוד לחברת הליסינג.

קניית רכב פרטי עם קאר אקספרס

קאר אקספרס היא סוכנות רכב הפועלת באמצעות צוות של סוחרי רכב מורשים, המעניקה שירותי קנייה, מכירה וטרייד אין של רכבים. השירות ניתן בכל רחבי הארץ, בהגעה עד בית הלקוח ותוך יחס אדיב, נעים ומקצועי ללא פשרות. הצוות של קאר אקספרס ישמח לתת מענה לכל שאלה, לסייע לכם לאורך כל הדרך ולטפל עבורכם בכל הבירוקרטיות הנלוות לתהליכי הקנייה או המכירה.

רוצים גם להינות משקט נפשי ולהתחדש ברכב עוד היום?
מוזמנים ליצור איתנו קשר ב 0522-14-15-16 לקבלת הצעה משתלמת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן