news08.net/ads.txt

למה כדאי לך להתחיל לעשות אימוני נינג’ה?

אז השנה החדשה עכשיו נכנסת, אולי קבעתם החלטה להיות פעילים יותר ולשפר את הכושר הגופני שלכם. הבעיה היא שאתם לא מטורפי חדר כושר – למעשה רחוק מזה, מכיוון שעצם המחשבה ללכת לחדר הכושר הרגיל שלך גורמת לכם להתכווץ.
אז השנה החדשה עכשיו נכנסת, אולי קבעתם החלטה להיות פעילים יותר ולשפר את הכושר הגופני שלכם. הבעיה היא שאתם לא מטורפי חדר כושר – למעשה רחוק מזה, מכיוון שעצם המחשבה ללכת לחדר הכושר הרגיל שלך גורמת לכם להתכווץ.

החדשות הטובות הן שיש עוד המון דרכים להיות פעילים ובכושר טוב יותר מחוץ ללכת לחדר הכושר. ולא, אתם לא צריכים לצאת לטיול בשביל ישראל עכשיו (אלא אם כן אתם רוצים). כל שעליכם לעשות הוא לצאת לאחד ממתחמי הנינג’ה של נינג’ה נגב שפרוסים בכל הדרום, וראו כיצד אימוני נינג’ה מספקים דרך חדשה ומלהיבה להישאר פעילים ולשפר את היכולות הפיזיות שלכם במגוון דרכים.

כאן בנינג’ה נגב, ריכזנו רשימה של כמה מהיתרונות הנפוצים ביותר שמצאנו שיש לאימוני נינג’ה אצל המתאמנים שלנו, אז תהנו!

קואורדינציה משופרת

זה דבר אחד שפשוט הרמת משקולות בחדר כושר לא תספק לכם. עם אימוני נינג’ה, אתם מחזקים את הגוף שלכם תוך כדי תנועות מורכבות, כמעט אקרובטיות, המאתגרות אתכם לשפר את הקואורדינציה והשיווי משקל בכל הגוף.

חיזוק של כל השרירים בגוף

בדיוק כפי שאנשים רבים משתתפים ביוגה או בקרוספיט כדי לבנות כוח גוף מלא, תוכלו לקבל את אותן היתרונות מאימוני נינג’ה, רק ברמה הרבה יותר גבוהה. תרגילי גוף מלאים הם נהדרים מכיוון שהם מלמדים את הגוף שלכם להתמודד עם מגוון תנועות ושימוש בסוגי שרירים שונים בבת אחת, במקום להתמקד באזור אחד של השרירים. כשאתם מבצעים אימון נינג’ה איכותי, אתם מעוררים את השרירים בכל הגוף, בונים את הכוח שלהם והופכים אותם לפונקציונליים יותר בצורה מעשית שיכולה להיות ישימה בחיי היומיום שלכם.

חיזור השרירים המנטליים

כשאתם נתקלים במשהו מרתיע ומאתגר כמו מסלולי הנינג’ה שלנו, אתם צריכים את כל המיקוד והנחישות האפשריים. ביצוע הכנה מנטלית מסוג זה לפני התמודדות עם מסלול מכשולים, כמו גם המבחן המנטלי שעוברים בזמן השלמת מרוץ מסלול מכשולים, יכולים לעזור לך בתחומים רבים אחרים בחיים.

השלמת מסלולי נינג’ה בהצלחה תלמד אתכם לנקות את הראש ולהיכנס ל”מצב זרימה”, שבו אתם מסוגל לחיות את הרגע במלואו ולהגיב בהתאם לסביבתכם. זה משפר את החוזק הנפשי שלכם ובכך יכול לעזור לכם בשאר תחומי החיים שלכם.

שיפורים גופניים יחסית מהירים

לא רק שאימוני נינג’ה מספקים לכם שיפורים בולטים חזותית במבנה הגוף שלכם, אלא גם תראו במהירות שיפורים מוחשיים ביכולות הגופניות שלכם. בין אם מדובר בטיפוס על מכשולים שלא חלמתם שהם אפשריים, לקפוץ גבוה יותר או לנוע מהר יותר, בטוח שתרגישו כמו גיבורי על לאחר מספר שבועות בלבד של אימוני נינג’ה.

רוצה לחוות את כל היתרונות האלה בעצמך? הירשם לשיעור עוד היום או השתתף בחדר הכושר הפתוח שלנו כדי להתחיל עם אימון לוחמי הנינג’ה שלך במיניאפוליס היום!

רוצים להיות חלק מהקהילה של נינג’ה נגב? אצלנו בנינג’ה נגב אנחנו מפתחים את קהילת הנינג’ה הגדולה בארץ! מזמינים אתכם להגיע אלינו לאחד מהמתחמים שלנו בדרום להתרשם ולהצטרף גם לתחום המדהים הזה!

חפשו את נינג’ה נגב ברשתות!

פייסבוק – itsninjanegev

אינסטגרם – ninjanegev    

טיקטוק – itsninjanegev

רוצים שיעור נסיון חינם?

התקשרו עכשיו ל – 050-213-7484 נאור

או השאירו פרטים באתר – https://ninjanegev.co.i/ 

נינג’ה נגברשת מתחמי הנינגה הגדולה בארץ.

צילום: רז איפרגן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן