news08.net/ads.txt

למה לוח שכפול נתונים מייעל תהליכים ?

למה לוח שכפול נתונים מייעל תהליכים ?

ארגונים העובדים עם מערכות בינה עסקית מתקדמות ומבססים את תהליכי קבלת ההחלטות על דאטה המתעדכן בזמן אמת, נדרשים גם לשכפול נתונים אמין, מהיר ויעיל בזמן אמת, אשר מאפשר לשמור על ביצועי מערכת גבוהים (איסוף מידע, עיבוד נתונים, הצגה בדוחות והפצה אוטומטית ומהירה), כאשר כלל המידע מאוחד בין הפלטפורמות השונות. מהו תהליך שכפול נתונים? מתי נהוג לבצע אותו? כיצד לוח שכפול נתונים פועל? ולאילו מטרות משמש? התשובות כאן בכתבה.

מהו תהליך שכפול נתונים?

שכפול הנתונים הוא תהליך הכרחי בעידן של ביג דאטה, שמבוסס על  עבודה במספר שרתים במקביל ועם מגוון מערכות מידע. באמצעות תהליך שכפול נתונים

אוטומטי ניתן לשמור על אמינות הנתונים ואחידותם ואף לצמצם את הסיכוי לתקלות, שנובעות כתוצאה מהעתקה לא נכונה.

מתי נהוג לבצע שכפול נתונים?

לרוב נהוג לשכפל נתונים כאשר המידע מאוחסן על התקני אחסון מרובים, כדוגמת שרתים פנים ארגוניים, שרתי ענן, וכן תצורות אחסון היברידיות. באמצעות לוח שכפול נתונים ניתן לייתר פעולות ידניות, לחסוך בזמן פיתוח, למזער טעויות אנוש ולהבטיח את אחידות הנתונים בין המערכות השונות. ארגונים נעזרים בלוח שכפול נתונים למטרות שונות ביניהן: יצירת מסדי נתונים חדשים, שכפול מחסני נתונים, יצירת סביבות עבודה נוספות לצורך בדיקות ולצורך פיתוחי תכונה ועוד. כמו כן ארגונים נעזרים בלוח שכפול נתונים גם כדי לאחד נתונים ממקורות רבים אל תוך אגם נתונים כמו Hadoop וכדי לפנות שטח אחסון לטובת ניתוח נתונים בזמן אמת.

כיצד תוכנת השכפול פועלת?

לוח שכפול נתונים פועל באופן אוטומטי לחלוטין, ללא צורך ביצירת קוד ומבוסס על ממשק ניהול אחד. לוח שכפול הנתונים מעתיק מסדי נתונים מלאים, מכין את מבנה הנתונים הייעודי, משכפל נתונים ללא סוכן ויוצר טבלאות יעד אוטומטית. באמצעותו ניתן לתחקר נתונים משותפים למספר מערכות עסקיות בהתאמה לצורכים העסקיים וכן לשלב נתונים ארגוניים ממספר מערכות תוך שמירה על הביצועים המהירים.

שכפול נתונים במערכות בינה עסקית.

במערכות בינה עסקית מהדור החדש נהוג להיעזר בלוח שכפול נתונים שמטרתו ליצור העתקים של מידע בזמן אמת מהמקור ליעד הרצוי. לוח שכפול הנתונים מבוסס על טכנולוגיית CDC change data capture, אשר מבוססת על ממשק גרפי הפועל באוטומציה מלאה, ללא צורך בכתיבת קוד שכפול וללא סוכן.

ניטור מדדי ביצוע במהירות.

לוח שכפול נתונים מבצע שלוש פעולות עיקריות: מאיץ את קליטת הנתונים, משכפל נתונים וטוען אותם אל תוך מסדי נתונים יחסיים, מערכות מידע, מחסני נתונים, אגמי נתונים ועננים. נוסף לכך באמצעות הלוח ניתן להגדיר ולבצע שכפולים ולנטר מדדי ביצוע מרכזיים בתהליך פשוט ומהיר. כמו כן לוח השכפול מאפשר לבטל פעולות שנעשו עד כה בקידוד ידני ולהפוך אותן לאוטומטיות. הפתרונות המתקדמים המותאמים למערכות בינה עסקית התומכות בביג דאטה גמישים וניתנים ליישום במהירות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן