למען הביטחון האישי והסדר הציבורי: עיריית אשקלון התקינה מצלמות חדשות במתחם חניית הרכבת

המצלמות שהותקנו מצטרפות למערך המצלמות הרחב ברשות שעומד על כ-1,000 מצלמות אבטחה שהותקנו כבר בכל רחבי העיר ומשדרות בשידור חי את האירועים.

המהלך מצטרף לכ-1,000 מצלמות אבטחה הפרוסות בכל רחבי העיר ומשדרות בשידור חי את האירועים ישירות אל המוקד העירוני

בשבוע שעבר, התקינה עיריית אשקלון שמונה מצלמות אבטחה חדשות ומתקדמות במתחם החנייה בתחנת הרכבת שמשדרות ישירות למוקד הרואה בעיריית אשקלון.

המצלמות שהותקנו מצטרפות למערך המצלמות הרחב ברשות שעומד על כ-1,000 מצלמות אבטחה שהותקנו כבר בכל רחבי העיר ומשדרות בשידור חי את האירועים ישירות מהשטח אל המוקד העירוני המאויש 24 שעות ביממה, זאת במטרה לשמור על הסדר הציבורי ולהגביר את תחושת הביטחון של התושבים, לרבות זיהוי מפגעים, אירועים חריגים ומתן זמן תגובה מהיר לכוחות הביטחון בעת הצורך.

נזכיר כי גם במהלך מלחמת חרבות ברזל התקינה העירייה מצלמות מיוחדות ברצועת החוף שנועדו למנוע מקרים של חדירות מהים ואירועים ביטחוניים. המצלמות נתנו ונותנות מענה גם לכוחות הצבא והמשטרה ובאמצעות זה, אנחנו מגבירים בצורה משמעותית את תחושת הביטחון בעיר.

בנוסף, בשבועות הקרובים צפויה העירייה להציב כ-60 מצלמות אבטחה נוספות במוקדים הבאים: הכניסה לעיר מרחוב יצחק שמיר, שכונת עיר ימים, מרכז הנוער אגמים ואזור תעשייה דרומי, אזור התעשייה צפוני, רחוב הפלדה, הפנינים, התחייה ובן גוריון.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשקלון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן