news08.net/ads.txt

למען ציבור בני התורה הספרדים בלוד: ראש העיר, רב העיר, נציג ש”ס ומנהל תחום חרדים נפגשו עם הרב אריה דרעי

פגישת עבודה לקידום בני התורה והציבור הספרדי בלוד נערכה בלשכת יו”ר ש”ס הרב אריה דרעי יחד עם ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, רבה הראשי ללוד – הגאון הרב שמעון מאיר ביטון שליט”א, יו”ר ש”ס בלוד – הרב מאיר אסולין ומנהל תחום חרדים – בני סיתאלכיל.

בפגישה שהתקיימה בחמימות בשל הקשר האישי בין ראש העיר ליו”ר ש”ס, הביע הרב דרעי התעניינות בשכונת גני איילון, צרכי הציבור החרדי והמסורתי בשכונה בפרט ובעיר לוד בכלל. רב העיר שיתף את הנוכחים בפעילות הענפה של לשכת הרבנות הראשית מאז נבחר לכהן פאר בתפקידו ומאז לא מפסיק ולא עוצר בדאגתו לקידום צרכי הדת בכל שכונות העיר ובשיתוף כלל האוכלוסיות בלוד.

רביבו סקר בפני הרב דרעי את כל העשייה הנרחבת של עיריית לוד עבור ציבור בני התורה בעיר, לרבות הקמת בתי כנסת מפוארים לשם ולתפארת, קידום בניית מקוואות, פארקים נרחבים, בניית ‘כיכר מרן’ ו’בית מורשת מרן’ – לזכרו של הרב עובדיה יוסף זצ”ל, הקמת ישיבה ספרדית, תכניות תרבות מותאמות לתושבים ועוד. בתום דבריו של ראש העיר, שיבח יו”ר ש”ס את שיתוף הפעולה בין נציג ש”ס בלוד והרשות המקומית ואמר כי זהו מודל חיובי לכך שציבור חרדי-ספרדי מתעלה בתורה גם בעיר עם אוכלוסייה מעורבת ויודע לכבד את הציבור הכללי בעיר ולכבד את רגשותיו ובקשותיו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן