news08.net/ads.txt

למרות ההסלמה בדרום, עיריית רחובות מודיעה הבוקר: “אין שינוי בהוראות פיקוד העורף, הלימודים יתקיימו כרגיל”

עיריית רחובות מוסרת הבוקר (ראשון), נכון לשעה 5:48 כי “אין שינוי בהוראות של פיקוד העורף לגבי רחובות – לכן אנו במצב שגרה,  והלימודים מתקיימים כרגיל”.

כידוע, ראש העיר רחמים מלול הודיע עם צאת השבת כי הלימודים במוסדות החינוך ברחובות יתקיימו כרגיל, אולם בכל מקרה הבטיח כי עיריית רחובות תעדכן בשעות הבוקר המוקדמות באופן מוחלט אודות כך. מלול פרסם רשומה בחשבון הפייסבוק שלו ובו כתב: “תושבות ותושבים יקרים, אין שינוי בהוראות של פיקוד העורף לגבי רחובות . לכן אנו במצב שגרה, והלימודים מתקיימים כרגיל. נמשיך ונעדכן בהתאם. אני מאחל לכולנו יום שקט ובטוח!”.

מלול אמר אמש: “בעקבות האירועים בדרום אנו עומדים בקשר רצוף עם פיקוד העורף. קיימתי הערכת מצב עם גורמי החירום. כרגע הנחיית פיקוד העורף בגזרת רחובות היא – שגרה, ובשלב זה אין הנחייה לפתיחת מקלטים ציבוריים. צוותי החירום של העירייה ערוכים למקרה הצורך”. כמו כן ציין כי המוקד העירוני 106 עומד לרשות התושבים 24 שעות ביממה. “נמשיך לעקוב ולעדכן בהתאם להתפתחויות בדרום. אנו מאחלים לכם ולתושבי הדרום לילה שקט ובטוח”.
הלילה באשקלון, הרוג מהירי על הדרום (צילום מד”א)

**

ההסלמה בדרום נמשכה גם במהלך הלילה במהלכה נהרג אדם אחד באשקלון. מהשעה 02:00 הלילה ועד לשעה 05:00, החובשים והפראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח 24 נפגעים, (6 מרסיסים, 2 שנחבלו, 16 שלקו בחרדה) בהם : גבר בשנות השישים שנפגע אנושות מרסיסים בחזה (באשקלון), 5 שנפגעו קל מרסיסים (גזרת אשקלון), 2 שנחבלו בדרכם למרחב המוגן ו- 16 שלקו בהתקף חרדה.

במד”א ציינו כי החל משבת בשעה 10:00 בבוקר ועד הלילה בשעה 04:30 חובשים ופאראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ל-83 נפגעים, (4 מרסיסים, 12 מחבלות בדרך לממ”ד , 62 שלקו בחרדה). 9 הנפגעים מרסיסים, גבר בשנות השישים שפונה במצב אנוש (באשקלון), אשה כבת 80 (בגזרת קרית גת) שפונתה במצב קשה עם פציעות מרסיסים בפנים ובגפיים. גבר כבן 50 (בגזרת אשקלון) במצב בינוני עם פציעות מרסיסים בגפיים פונה לברזילי ו- 6 נפגעים קל בגזרות אשקלון וצפון הנגב. כמו כן צוותי מד”א טיפלו ב- 12 נפגעים קל שנחבלו בזמן ריצה למרחב המוגן, וב-62 נפגעים שלקו בהתקף חרדה.

רחמים מלול: "כרגע הנחיית פיקוד העורף בגזרת רחובות היא – שגרה, הלימודים יתקיימו כרגיל, בשלב זה אין הנחייה לפתיחת מקלטים ציבוריים"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן