news08.net/ads.txt

למרות הפקקים והמחאות: עשרות אלפים בפסטיבל הפסלים העשירי של רחובות; רחמים מלול: “אנו מסכמים את הערב בהצלחה גדולה”

הפקקים בצמתים בעקבות מחאות העדה האתיופית מנעו מרבים להגיע אל היעד הכי שווה בימים אלו: פסטיבל הפסלים ברחובות – אך יחד עם זאת, נרשמה הצלחה גדולה כאשר עשרות אלפים הגיעו אל אירוע הפתיחה המרשים שהתקיים ברחוב יעקב שהתמלא הערב (שלישי) בלמעלה מ-100 פסלים חיים.

בפסטיבל, ששטחו הורחב השנה על מנת לקלוט את כל המבקרים, מוצגים פסלים חיים של אמנים מהארץ והעולם ובין הפסלים ניתן היה לפגוש בפסל של מרי פופינס המעופפת,  צ’ארלי צ’אפלין, הנסיכה דיאנה, פרידה, המשוררת רחל, הציפורים של היצ’קוק, אדון מתוק משוקולד של אמן מפורטוגל, אמן אפרפרים מאוקראינה ועוד. כמיטב המסורת, גם מתחם הילדים הציג פסלים חיים על ידי אמנים צעירים במיוחד מבימת הנוער.

בנוסף, מידי ערב יתקיימו מופעי קרקס מיוחדים ובהם המופע של ג’ני ואמיר נר גאון, שכיכבו בגמר Got talent ישראל. הקהל הרחב דאג לצלם ולתעד כל רגע עם הפסלים החיים ומלבד המופעים שהפסלים החיים יצרו. הפסטיבל שעליו אמונה החברה העירונית רחובות, בהפקתם של ג’קי בכר והמנהל האומנותי ג’רום ארוש.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, הגיע מלווה בסגנו עו”ד יניב מרקוביץ’, המנכ”ל דורון מילברג וחברי המועצה גיא צור, ד”ר רוני באום, אבי קינד, שמוליק בר-דאנזאן. לדברי מלול “אחרי חודשים של הכנות, לקראת הפסטיבל המזוהה כל כך עם רחובות, אנו מסכמים את הערב בהצלחה גדולה. אני מזמין את כל חובבי התרבות לחוויה מרהיבה של אמנות, צבע ויופי לכל המשפחה״.

פספסתם היום? אל דאגה! הפסטיבל יימשך גם מחר ומחרתיים (רביעי-חמישי 3-4/7) בין השעות 18:00-22:00.

פסטיבל הפסלים התחלנו!

Publiée par ‎עיריית רחובות‎ sur Mardi 2 juillet 2019

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן