news08.net/ads.txt

למרות הפתיחה המחודשת: מספר חנויות רחוב בקרית גת הופלו לרעה

חנויות הרחוב נפתחו הבוקר (יום א’) לראשונה מאז תחילת הסגר השני שהחל בסוף ספטמבר. למרות ההתרגשות שנרשמה בקרב רבים מבעלי העסקים – נרשמה גם אפליה מצד כמה חנויות רחוב בקרית גת, מה שהוביל את ראש העיר, אבירם דהרי לשלוח מכתב לרה”מ בנוגע לנושא זה.
במכתב שנשלח לרה”מ, ציין ראש עיריית קרית גת אבירם דהרי כי מספר חנויות בעיר הופלו לרעה: “במשך חודשים רבים עיריית קריית גת ותושביה עושים מאמצים אדירים להקטין את רמת התחלואה בעיר וכל זאת על מנת שנוכל לפתוח את העסקים המקומיים מהר ככל הניתן.
היום סוף סוף פתחנו את חנויות הרחוב ברחבי העיר ומה רבה היתה הפתעתנו כי יש חנויות רחוב אשר מופלות לרעה ללא שום סיבה הגיונית.אבקש ליידע אותך כי מדיניות עיריית קריית גת אינה מאפשרת להפלות בין חנויות הרחוב ולכן הוריתי לפקחי העירייה לאפשר פתיחת כל חנויות הרחוב העונות להגדרת חנות רחוב (כל מי שפתח חנותה מופנה לרחוב) ובלבד שיעמדו בכללי התו הסגול.
אודה לכבודו אם יבהיר לחברי הקבינט כי לא ניתן להפלות בין חנות רחוב אחת לשניה ויש להורות גם למשטרה לאפשר לכלל חנויות הרחוב להיפתח ובלבד שיעמדו בכללי התו הסגול”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן