news08.net/ads.txt

למרות הקורונה: בקריית החינוך אמית המר לא ויתרה על המסורת, התלמידים והמחנכים עשו שבת ביחד

בקריית החינוך אמית המר ברחובות יוצאים כלל התלמידים וצוות המחנכים ומשפחותיהם פעם בשנה, לשבת של דיבוק חברים. השנה בעקבות הקורונה לא התאפשר לכלל התלמידים לקיים את השבת ביחד פנים אל פנים.

המחנך אלון נגר בחלוקת הערכות לתלמידים

צוות ההנהלה והרכז החברתי רועי פיזם החליטו שלא לוותר על המסורת וחשבו על רעיון יצירתי לפיו כל תלמיד ישהה בביתו אך יציין עם כולם את השבת – זאת באמצעות כ-1000 ערכות אישיות שחילק בסוף השבוע צוות המורים לתלמידי בית הספר, לעולים לכיתה ז’ בשנת תשפ”ב, ולכלל הצוות ומשפחותיהם. הצוות נרתם לחלוקת הערכות במוקדים שונים מקרית גת ועד כפר חב”ד, הכל על פי הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול.

כל ערכה כללה עלון מיוחד לשבת – שירי שבת ולימוד משותף וכן משחקים וחידונים שינעימו לכולם את סעודות השבת, ערכת ג’עלה לעונג שבת, קלפי משחק משפחתיים, והפתעה לשולחן השבת. לפני כניסת השבת התקיים עונג שבת דרך הזום. התלמידים ומשפחותיהם שרו את שירי השבת ושמעו דברי תורה ובמוצאי השבת נפגשו התלמידים והמשפחות למלווה מלכה דרך הזום.

התלמיד זיו חוטר: “לאחר שלושה שבועות של סגר, היה מרגש לראות את המחנך שלי מגיע אלי ומביא לי ערכה מושקעת מאוד לשבת. שמחתי לעשות שבת ביחד עם כל בית הספר למרות הקורונה. ואני מחכה לימים שבהם נחזור לשבתות של ביחד ממש”.

המחנך יגל חי: “נסעתי לתלמיד שגר רחוק מרחובות. כשהתקשרתי להורי התלמיד להגיד שאני מחוץ לבית שלהם, הם לא האמינו שחשבנו גם על הרחוקים והגענו עד אליהם! התגובה של המשפחה והתלמיד הייתה שווה הכל!”.

מנהל קריית החינוך הרב רפי מימון: “בימים אלו בהם התחלואה עולה, ואין יכולת להיפגש פנים אל פנים. מרגש מאוד שהצוות החינוכי בהובלת הרכז החברתי רועי פיזם יודעים לחשוב מחוץ לקופסא, ולייצר שבת בה כולנו נפגשים. במרחק, אך בתחושת ביחד קרובה מאי פעם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן