news08.net/ads.txt

לנצל את חופשת הקורונה: סדנא אינטרנטית חדשנית לפיתוח החשיבה היצירתית של הילדים וההורים

אלפי הורים מוצאים את עצמם מתמודדים עם חוסר השגרה והמעש הנוצר לילדיהם בשל  משבר הקורונה. היזמית מירי בויום, מציעה סדנה אינטרנטית חדשנית לפיתוח החשיבה היצירתית והדמיון של הילדים וגם של ההורים, וזאת בעזרת אומנות. בעקבות משבר הקורונה נפתחו חלק מהקורסים לקהל הרחב, וללא תשלום.

מירי בויום הינה אמנית יוצרת, בעלת תואר שני MFA באמנות יצירה, מרתוניסטית, טריאתלטית ויוצרת תוכנית CreArtive. במשך העשור האחרון פיתחה מירי מחקר מעמיק הבודק את הקשר בין פעילות גופנית לחשיבה ויצירתיות, וכך פיתחה תוכניות העשרה וסדנאות העוסקות בחשיבה יצירתית ופיתוח הדמיון. התוכנית כוללת 12 סדנאות תוכן ובכל אחת מהן 5 אלמנטים של לימוד, חוויה, יצירתיות, הבעה אישית ועוד המאפשרים לילדים (וגם להורים) לפתח יכולות יצירתיות ולנצל את החופשה לצורך פיתוח כלים לשיפור מיומנויות החשיבה.

בין הפעילויות:

תרגיל בוויזואליזציה, הפעלת החושים – זהו תרגיל תוך שימוש בדמיון והפעלת כל החושים, תרגיל  המפעיל קשרים חדשים במוח ומנתק מהתבניות שבהן חלקנו מקובעים. בתרגיל זה מתמקדים המשתתפים  במרכיב בולט ביצירתו של אחד האמנים הידועים, ולאחר מכן המשתתף מתבונן בעצמו ושואל שאלות דרך אותו המרכיב שנבחר. לדוגמא; האמן קלוד מונה חזר וצייר את אותו המקום בשעות שונות של היום או בעונות שונות של השנה, על מנת להראות כיצד השתנות האור משפיעה על היצירה, כך המשתתפים המבצעים את התרגיל למדים איך להתבונן על מצבים מנקודות מבט שונות. לערכה מצורפת תערוכה וירטואלית של משתתפי הסדנאות, ובה מוצגות היצירות, המשתתפים מוזמנים להוסיף מיצירותיהם לתערוכה הווירטואלית.

מירי בויום, יוצרת תוכנית CreArtive: “למבוגרים שבנינו, אמנות משחררת את הפחדים שלנו ומחזירה אותנו לילדות. כשהיינו ילדים, הרגשנו בטוחים בתוך גבולות הדמיון שלנו, ולא היינו שיפוטיים כל כך כלפי עצמנו. בסדנאות אלו תהיה לכם ההורים ואיתכם הילדים  הזדמנות להנות בזמן משותף שיאפשר גם לכם לשחרר ולהשתחרר, ולהזמין את הילד שבכם להשתתף גם, תרשו לעצמכם להתנסות, לתהות, לטעות ולנסות שוב, ובעיקר- תאפשרו לעצמכם לחוות ולהתרגש. יצירה משותפת או אישית מנפצת מחסומים, גבולות ומגבלות, מגבשת אנשים סביב מטרה שהיא מעבר לאינדיבידואל, ומעצימה כל אחד בתוך חוויית היצירה”.

לינק לערכה:

https://course.creartive-academy.com/creartive-Kids/1

סרטוני הסבר:

https://www.youtube.com/watch?v=qYJLggHg_58&feature=youtu.be

פייסבוק:

https://www.facebook.com/creARTive.co.il/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן