news08.net/ads.txt

לעולם לא תצעדו לבד: צועדים, רצים ורוכבים למען החטופים.ות ולזכר הנופלים.ות ברחובות

“השנה המירוץ יהיה בסימן הנופלים והחטופים, אבל המסר שלו הוא סולידריות, אחדות וחיזוק חיילנו שבחזית. אני מזמין אתכם להגיע, לתמוך, לחזק ולהתחזק.”

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו אירוע ספורט למען החטופים.ות ולזכר הנופלים.ות בסימן “לעולם לא תצעדו לבד”, ביום שישי, 23.2.24 יד’ באדר א’ בשעה 8:00 בפארק ההדרים.

מטרת האירוע היא להנציח את הנרצחים.ות ולהעלות את המודעות להשבת החטופים.ות. ההשתתפות במקצים התחרותיים כרוכה ברישום ובעלות סימלית, הכניסה למקום – חופשית. ההרשמה תיסגר ביום שני, 19.2.24 בשעה 10:00.

ביום שישי, 23.2.24, יד’ באדר א’, החל מהשעה 8:00 יקיימו עיריית רחובות והחברה העירונית, בחסות רשת סופרשוק “יוחננוף” ובתמיכת משרד התרבות והספורט, אירוע ספורט עירוני למען החטופים והחטופות ולזכר הנופלים והנופלות בפארק ההדרים בעיר, להנצחת החללים והנרצחים ולהעלאת המודעות להשבתם של החטופות והחטופים הנמצאים בשבי.

נכון להיום, כארבעה חודשים חודשים מפרוץ המלחמה, עדיין נמצאים בעזה 136 חטופות וחטופים וביניהם שני תושבי העיר רחובות: רון בנימין ונמרוד כהן. בנוסף, במהלך המלחמה איבדה העיר רחובות 22 מטובי בנותיה ובניה: אור חיים בן חמו, אורן אלפסי, סגן איתי כהן, סמ”ר איתמר בן יהודה, רפ”ק אמין אוחונדוב, סמל בנימין בלאי, בר ליאור נקמולי, גלעד בן יהודה, הדר פרינץ, רב סמל בכיר זיו דדו, רס”ר טל פיליבה, רס”ר (מיל’) יובל גבאי, סמ”ר יוסף חיים מאיר עדן, סרן ירין גהלי, ליאור אטיאס, סמ”ר מיכאל בן חמו, ניסים לוי, רס”ר (מיל’) ניתאי מייזלס, סמל סהר מידני, רב”ט עמית גואטה, עמית מגנזי וסמל שי אשרם.

האירוע יתקיים בפארק הדרים, הממוקם בחלק המזרחי של העיר ומאפשר קיום הפעילות בשטחי הטבע הירוקים של רחובות והינו פתוח לכלל הציבור. כמו כן, בשטח הפארק יתקיימו פעילויות שיופעלו על ידי חוגי הסיירות ויתמקדו בטבע ושמירתו וכן תתקיים תחרות קובייה הונגרית, תחביב שהפך לאהבתו הגדולה של החטוף מרחובות, נמרוד כהן.

האירוע ייפתח בשעה 8:00 בטקס לזכר הנופלים והנרצחים בני העיר ולציון החטופים המוחזקים בשבי, נציגי משפחות החטופים והנופלים וראש העיר יישאו בו דברים, ולאחר מכן ייערך טקס הפרחת בלונים ושירת ההמנון הלאומי תקווה.

אירוע הספורט יכלול שלושה ענפי ספורט שונים, אשר יוזנקו החל מהשעה 8:30:
מקצה רכיבת אופניים עממי למרחק של 10 ק”מ, כמחווה לחטוף רון בנימין שתחביבו לצאת לטיולי רכיבה על אופניים.
שלושה מקצים של ריצה תחרותית – 10 ק”מ, 5 ק”מ ו-2 ק”מ.
מקצה הליכה נורדית עממי למרחק של 5 ק”מ ו 2 ק”מ.

ההשתתפות במקצים התחרותיים כרוכה בתשלום. הכניסה למקום – חופשית


חיילות וחיילים בסדיר, לוחמות ולוחמים שלקחו או לוקחים חלק במלחמת חרבות ברזל אינם נדרשים לשלם, אך עליהם להירשם באתר. תושבות ותושבים המפונים מהדרום והצפון זכאים להנחה בגובה 50% ברישום.

לפרטים נוספים והרשמה למקצים התחרותיים לחצו כאן. שימו לב – ההרשמה תיסגר ביום שני, 19.2.24 בשעה 10:00.

ראש העיר רחמים מלול:

“ליבי עם הנופלים ומשפחותיהם ובעת הזו מעינינו צרכים להיות מופנים למען משפחות החטופים על מנת שישארו במעגל החיים וישובו לבתיהם.
השנה המירוץ יהיה בסימן הנופלים והחטופים, אבל המסר שלו הוא סולידריות, אחדות וחיזוק חיילנו שבחזית. אני מזמין אתכם להגיע, לתמוך, לחזק ולהתחזק.”

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “אירוע הספורט “לעולם לא תצעדו לבד” נולד מתוך כוונה לזכור ולהזכיר. לזכור את הנופלות והנופלים בשדה הקרב שבגבורתם ציוו לנו את החיים ואת האחדות, להזכיר את 136 החטופות והחטופים המחוזקים בשבי וגם להזכיר למשפחות הנופלים, הנרצחים והחטופים שכולנו איתן, מחבקים ומייחלים לשובם של החטופים במהרה. אני מזמין את כל תושבי העיר, מקטן ועד גדול, כל אחת ואחד לפי יכולתו, להשתתף ולהזדהות באירוע ספורט בריא ומאחד. יחד ננצח!”

איתן יוחננוף, מנכ”ל ובעלים רשת יוחננוף: “למרות המלחמה, מצב הרוח הלאומי, והדאגה העמוקה לחטופים והחטופות המצויים בשבי חמאס ולחיילי וחיילות צה”ל, העושים הכל כדי להגן עלינו, ואולי דווקא בשל כל אלו, היה חשוב לנו גם השנה לקיים את המרוץ כסדרו. שגרת החיים היא הניצחון הגדול ביותר של עם ישראל על אויבנו. בה בעת, ליבנו ומחשבותינו עם החטופות והחטופים ומשפחותיהם, ואנו תומכים ומחזקים את חיילות וחיילי צה”ל ומחזקים את משפחות הנרצחים והנופלים. המרוץ הוא למענם”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן