news08.net/ads.txt

לפני דקות אחדות: פיגוע ירי, המחבל נוטרל

כוחות גדולים של רפואה והצלה הוזעקו לפני זמן קצר לכניסה למעלה אדומים, שם התרחש פיגוע ירי.

לפי מד”א, בשעה 20:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים, גבר שנפצע מירי, בדרך הר הבית סמוך לכיכר הכניסה למעלה אדומים, חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ויפנו לבי”ח שערי צדק גבר בשנות העשרים במצב קל, בהכרה מלאה, עם פציעה ביד. המחבל נוטרל ונפגע.

צפו:

פורום ישובי עוטף ירושלים בתגובה לפיגוע במעלה אדומים: “ממשלת ישראל החליטה להפקיר את חיינו”.

למרות ההסלמה הבטחונית החמורה ממשלת ישראל ממשיכה בתכנית חסרת האחריות להוציא את צה”ל מישובי עוטף ירושלים מבלי להעביר את האחריות בצורה מסודרת למשטרה. התנהלות זו מדרדרת את המצב ביו״ש כבר חודשים והפיגוע היום הוא כתובת שהייתה על הקיר. מי שחיפש הוכחה נוספת לכך שכל שינוי במרכיבי הבטחון של ישובי עוטף ירושלים חייב להיעשות בשום שכל ובאחריות קיבל אותה הערב בדמות פיגוע בעוטף ירושלים. אנו קוראים לממשלת ישראל להפסיק להתייחס לתושבי ישובי עוטף ירושלים כאזרחים זוג ז, לעצור את התוכנית ולהקים מנהלת משותפת לצבא ולמשטרה שתעביר את האחריות באופן שייתן מענה בטחוני מקיף לצרכי הישובים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן