news08.net/ads.txt

”לקחה חיתול וקשרה ילד לכיסא”: ההקלטה שחושפת את החשדות בפעוטון ברמלה

ההתעללות בגן פעוטות ברמלה: המשטרה תבקש הבוקר להאריך בשבעה ימים את מעצר שתי הסייעות הנוספות שנעצרו אמש, לאחר שבתחילת השבוע נעצרו הסייעות רוחמה סעד ונירית שוויד. כולן חשודות בתקיפת קטין חסר ישע.

הקלטה שהגיעה לידי ynet בין אשת מקצוע לאחת האמהות מגלה כי היו סימנים שיכלו להתריע על הנעשה בגן. בשיחה, אחרי חשיפת הפרשה, נשמעת אשת מקצוע שעבדה בגן מספרת להורה בגן כי ראתה את אחת הסייעות קושרת ילד לכיסא. בתמונה מהגן נראית הסייעת בועטת בראשו של ילד קטן.

“אני ידעתי, אני בשוק”, נשמעת אשת המקצוע בהקלטה. “אחת המטפלות שם הייתה לוקחת חיתול וקושרת ילד שהתפרע סביב הכיסא והייתה אומרת לו – ‘עכשיו תשב פה ואל תזוז’. והיו נותנים לו דחיפות קלות, כמו צ’פחות קלות. לא אשכח שאמרתי לחברה שלי והיא אמרה לי ‘תתלונני על זה’. אמרתי לה – ‘תקשיבי, אני באה פעם בשבוע לגן, לא ראיתי משהו שהוא יותר מדי חריג’. אבל גם מי האמין?”. באותה הקלטה היא נשמעת אומרת שאחד האבות רצה “שיפתחו את המצלמות כי ילד היה אומר שאחת הסייעות נתנה לו כאפות. הייתה שם איזה סייעת שהייתה צורחת על הילדים ומתנהגת לא יפה, אבל להרים ידיים? אני בהלם. הוא התעקש שיפתחו את המצלמות ופתחו, ובעלת הגן יצאה מזה”.

הורים לילדים בגן הפגינו אמש בפעם השנייה בצומת הרחובות בר אילן-ויצמן בעיר. חלק מהמפגינים חסמו את הכביש. לפני ההפגנה נפגשו ההורים עם מנהל אגף הרווחה בעירייה, שהבטיח להם כי הרשות המקומית תתמוך בהם ובילדיהם.

ראש העיר מיכאל וידל הבטיח כי עבור ילדי הגן ייפתחו שני פעוטונים חדשים שיהיו מפוקחים. “שמעתי אותם אחד אחד, הם חוו חוויה קשה ואני בטוח שהילדים שלהם חוו חוויה אף יותר קשה”, אמר וידל אמש ל-ynet. “אנחנו כעירייה לא נעזוב אותם ואני מקווה שחברי הטוב שר החינוך יואב גלנט יפעל יחד עמי כדי לחוקק חוק שבו כל הגנים בארץ ובכל פעוטונים יהיו מרושתים עם מצלמות תחת פיקוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן