news08.net/ads.txt

לקראת חג הפסח: רשת יוחננוף תורמת 5,000 סלי מזון למשפחות נזקקות, בשיתוף “שובו אחים”

רשת “יוחננוף” משיקה לרגל הפסח מפעל תרומות חדש של סלי מזון למשפחות “קמחא דפסחא”, במסגרת הפעילות ייתרמו 5,000 סלי מזון למשפחות ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מכינת “שובו אחים” שהוקמה לזכרם של שלושת הנערים: אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער ז”ל ומקדמת עשייה חברתית. בתאריכים 14-15.4 תתבצע החלוקה באזור רחובות מהמכינה הצבאית.

המצוקה המתחזקת בקרב מעמד הביניים המרחיבה את מעגל העוני ומתבטאת בנתוני דוח העוני השנתי של הביטוח הלאומי מעידה על הצורך הגדל. המצב הקיים והצורך בעוד סלי מזון למשפחות המתקשות לעבור את עונת החגים הוביל את איתן יוחננוף מנכ”ל ובעלים של רשת “יוחננוף” ליזום את המפעל החדש למשפחות. הפעילו תגיע גם לצפון ולדרום בהן מתקשות רוב עמותות הסיוע לפעול. בנוסף, רשת “יוחננוף” מקדמת פעילות בסניפים המשלבת את כלל ציבור הקונים ברשת כך שכל אחד יוכל לבחור להשתתף בתרומה בקו הקופות, בסיום כל קניה בכל סכום, החל משקל אחד בלבד.

המוצרים שיתרמו יארזו באמצעות מתנדבים מקרב הגרעין התורני והתלמידים במכינת שובו בנים בקרית משה ומתנדבים נוספים שיגויסו על ידם. סלי המזון יחולקו על ידי מאות מתנדבים בכל רחבי ישראל, כוללים מוצרים מיוחדים לחג: מצות, יין קידוש, בשר, אורז, שימורים ועוד. מפעל התרומות “משפחה אחת” מושק בימים אלו אך צפוי להיות תחילתה של פעילות לטווח ארוך לתקופת החגים.

איתן יוחננוף, מנכ”ל ובעלים רשת “יוחננוף” מציין כי:” כל משפחה ראויה לארוחת חג ולצערנו הרב המציאות של קו העוני מתרחבת ועימה הקושי להתפרנס ולחגוג את פסח עם ארוחת חג מכבדת למשפחה. אנו גאים לתת לקהילה בחזרה והמפעל “משפחה אחת!” רואה את הערבות ההדדית של ישראל כנכס. הדאגה לכלל חלקי החברה הישראלית היא שמוציאה את הצדדים היפים של עמנו. עם ישראל תמיד מוכיח ברגעי קושי שהוא מצליח להתאחד. אני מאמין שגם הפעם התוצאות יהיו מעל ומעבר ונסייע למשפחות רבות לקיים את חג הפסח בכבוד, כמו שמגיע לכל אחד”.

יוחננוף הוסיף: ” אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המכינה הקד”צ “שובו אחים” ורואים בהם שותף לדרך של נתינה חזרה לקהילה ומודים על חלקם באריזת סלי המזון וחלוקתם למשפחות.

אמיתי כהן, חבר מועצת רחובות: “מדובר במבצע “קמחא דפסחא” מהגדולים בארץ אליו נערכנו לאורך חודשים רבים עם רשת “יוחננוף” ומכינת “שובו אחים”. זו הזדמנות גדולה להודות לכל מי שלוקח חלק, החל מהעירייה ומחלקת הרווחה וכלה במתנדבים ברחבי הארץ שנרתמו מכל הלב. זוהי זכות גדולה לסייע לכל מי שזקוק בעת מצוקה בתקופת החגים. אני מודה לאיתן יוחננוף על היוזמה המבורכת ומאמין שזהו רק שלב ראשון בדרך ארוכה שעוד נלך יחד ותתרום לקהילה גם במקומות רחוקים יותר בצפון ובדרום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן