news08.net/ads.txt

לקראת ט”ו בשבט: לא תאמינו מה שמן ותמציות פרחים יכולים לעשות לעור שלכם

בשנים האחרונות  אנו עדים לתופעה כלל עולמית של חברות קוסמטיקה וטיפוח, המשלבות חומרים מהטבע כגון: תמציות שמנים המופקים מזנים של פרחי בר, לצד זרעים המצויים בפירות ויעילותם לטיפול בעור הפנים הוכחה מדעית ומחקרית.

סדרת PROCARE  של חברת כריסטינה המופצת בלעדית על ידי חברת סלע מדיקל, משלבת ברכיביה את כל עושר הטבע הזה, בסדרת מוצרים המתבססת על שמנים: שמן רוז היפ, ביסבולול, חמאת שיאה ושמן קלנדלונה, שמן רוז היפ מופק מזרעים המצויים בפירות של מספר זנים של ורד הבר, הוא מכיל שפע חומציות שומן חיוניות, ויטמין C ונגזרות של ויטמין A.

קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה בחברת סלע מדיקל  מוסיפה: “בזכות העושר החומצי הזה הוא משולב בתכשירים המיועדים להחלקת הקמטוטים , מטפל בצלקות חתכים ועור מגורה ובשימוש יום יומי מעניק לעור לחות מרובה ומראה קורן ובריא במיוחד.

בסדרת Procare  ניתן להשיג : Cleanser – שהינו ג’ל ניקוי מטהר, פועל ביסודיות להסרת תאים מתים, איפור ולכלוך עיקש, תוך שמירה  על מאזן PH בעור, מותיר את העור נקי ורענן עלות: 130 ש”ח. Peel – תכשיר פילינג המסייע בהסרת תאים מתים ובהתחדשות תאי העור, לקבלת מרקם חלק, קורן ואחיד, מתאים לכל סוגי העור עלות: 180 ש”ח.

Cover SPF 20  – קרם כיסוי  במרקם קליל, פועל לטשטוש והסוואת פגמי עור ואדמומיות, מעניק לער מראה  אחיד, מתאים לשימוש גם לאחר פרוצדורות, רפואיות לכל סוגי העור. עלות: 200 ש”ח. Eye Cream קרם עיניים מזין, מעודד תהליכי תיקון והתחדשות  ומסייע להפחתת נפיחות ומראה הכהויות, משפר את גמישותו של העור ומסייע בהחלקת קמטוטים מתאים לכל סוגי העור. עלות: 220 ש”ח.

כריסטינה בחרה לשווק ולהפיץ בלעדית את מוצריה באמצעות “סלע מדיקל”  במרפאות מומחים לרפואת עור, קליניקות לאסתטיקה רפואית ומרפאות פרטיות ברחבי הארץ.

כריסטינה קליניקל לסלע מדיקל (צילומים: שלומי ארביב)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן