news08.net/ads.txt

לראשונה באופקים: טורניר ‘מאמאנט’ בכדורשת

במהלך הטורניר יוענק לרפ”ק מורן טדגי, קפטנית הקבוצה המקומית וקצינת המשטרה שניהלה בגבורה את הקרב באופקים ב-7 באוקטובר, אות הוקרה.

העיר אופקים תארח בשבוע הבא לראשונה את טורניר “מאמאנט” לאימהות בכדורשת. הטורניר, שייערך לרגל יום האשה הבינלאומי, יעמוד בסימן, “אופקים עיר של גיבורות”, ויתקיים בהשתתפות של מעל ל-70 שחקניות.

האירוע יתקיים ביום שני, 04.02.2024, בשעה 19:00, בהיכל הספורט ע”ש יוסי שושן.

במסגרתו תשחקנה 6 קבוצות מאזור הנגב והסביבה. במהלך הטורניר יוענק לרפ”ק מורן טדגי, קפטנית הקבוצה המקומית וקצינת המשטרה שניהלה בגבורה את הקרב באופקים ב-7 באוקטובר, אות הוקרה.

במשך שעות לחמה רפ”ק טדגי, לא רחוק מביתה וממשפחתה שהסתגרה בממ”ד, תוך סיכון חייה, עברה בין אתרי הקרבות, ניהלה את זירות הלחימה, והסתערה על המחבלים. גם כשנפצעה לא חשבה לרגע לסגת.

“מבין סיפורי הגבורה של 7 באוקטובר, בולטת גבורתן של נשים אמיצות וחזקות, שברגע האמת עשו את הדבר הנכון, כדי להציל חיים של עשרות תושבים באופקים”, אמר באירוע ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. “שוטרות, לוחמות ואזרחיות סיכנו את חייהן, והיו בין הכוחות הראשונים שיצאו להילחם פנים אל פנים במחבלים. הנשים האלו מעוררות השראה. הטורניר שאנחנו מקיימים היום באופקים הוא רק אחת מהפעולות שאנו עושים כדי להעלות על נס את גבורת התושבות שלנו”.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: קרן בן טוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן