לראשונה באור יהודה עושים שימוש חוזר ביריד יד 2  

יריד יד 2 העירוני הוא חלק מתוכנית שבוע ירוק של קק”ל שהתקיים בכל הארץ ובאור יהודה הוא חולק לשני מועדים בעקבות “חרבות ברזל”

יריד יד 2 עירוני התקיים לראשונה באור יהודה

היריד פרי שיתוף פעולה של היחידה הסביבתית בעירייה וקק”ל כלל דוכני מכירה של מוצרי יד 2 והצגות לכל המשפחה

עיריית אור יהודה באמצעות היחידה הסביבתית בניהולה של נורית שולמן ובסיוע קק”ל קיימה יריד יד 2 עירוני ראשון מסוגו במטרה למנוע השלכת חפצים לפח ולעשות בהם שימוש חוזר לטובת הכלל. היריד נמשך יומיים במגרש חט”ב יובלים וכלל כ-20 דוכני מכירה שהפעילו תושבי העיר.

הדוכנים היו עמוסים במוצרי יד שנייה שהביאו מביתם לצורך מכירה בסכום סימלי כגון כלי בית, צעצועים ומשחקי קופסה, בגדים, אקססוריז, תכשיטים, עציצים, ספרים ועוד.

במהלך שני ימי היריד התקיימו מופעים לכל המשפחה לקהל הרחב ללא עלות בנושאים סביבתיים, “חשמל באוויר” מופע שעסק בנושא מקורות חשמל מהטבע והוצג ע”י שחקנים בצורה חווייתית ומותאמת לילדים ומופע אקרובטיקה “זבל של ליצנים” עם דמויות היתוליות של פועלי ניקיון שהם ליצנים באופיים, ששיחקו ועשו ג’אגלינג ותרגילי אקרובטיקה עם האשפה.

יריד יד 2 העירוני הוא חלק מתוכנית שבוע ירוק של קק”ל שהתקיים בכל הארץ ובאור יהודה הוא חולק לשני מועדים בעקבות “חרבות ברזל”.

בחלקו הראשון של השבוע הירוק חולקו למעלה מ-200 עצי פרי בט”ו בשבט לחצרות בבניינים משותפים על מנת להגדיל את כמות העצים בעיר ולאפשר לתושבים ליהנות מפירות העצים.

חלקו השני של השבוע הירוק כלל את יריד יד 2 העירוני הראשון שקרוב לוודאי יהפוך למסורת בשנים הבאות.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן