לראשונה באילת: תלמידי התיכון עוברים הכשרה של ליצנים רפואיים

בני הנוער ילוו כאמור חולים בבית החולים בדגש על מחלקת הילדים וגם יבקרו קשישים עריריים במרכזי שיקום או מועדוני קשישים.

20 בני נוער, תלמידי כיתות י’ ו- י”א מכל בתי ספר התיכוניים עוברים בימים אלה הכשרה של ליצנים רפואיים, לאחריה הם יוכלו לשמח ילדים בבית החולים “יוספטל” וגם קשישים עריריים. מדובר ביוזמה אילתית שעלתה כצורך במיוחד בימים אלה כדי לחזק את החוסן הלאומי ותמשיך גם אחרי כדי לחזק את החוסן הנפשי של החולים, ילדים ומבוגרים.

את היוזמה מוביל מינהל שח”ק בעירייה במסגרתה יוכשרו בני הנוער בהכשרה מקצועית בת 20 שעות וההתנדבות תהיה כחלק מפרויקט “מעורבות חברתית” במסגרתו מתנדבים בני הנוער במשך 3 שנים וזוכים על כך בתעודת בגרות חברתית. היוזמה צמחה ממפגש של אלפרד מיכאלוביץ המנהל את תכנית 360 במינהל שח”ק בעירייה עם שלומי גולן, ליצן רפואי, מרצה ומנחה בתחום ומי שפיתוח את הליצנות הטיפולית בישראל, כשהגיע לשמח את ילדי העוטף באילת. ההיכרות של השניים היתה עוד מימי השירות הצבאי והחיבור המחודש היה מיידי. אלפרד העלה את הצורך ושלומי כבר מיד נתן את המענה.

בחודש האחרון התבצע תהליך שהובילה מיכל הרוש, מחנכת בתיכון “גולדווטר” ורכזת מעורבות חברתית רשותית, יחד עם רכזות המעורבות החברתית בבתי ספר התיכוניים, נעמי אברג’ל מתיכון “בגין” וחפצי קמחי רכזת תיכון “רבין”, במסגרתו נבחרו 20 בני הנוער שיעברו כאמור את ההכשרה ויחלו לפעול כליצנים רפואיים בסיום ההכשרה. בשלב ראשון רכשה העירייה 6 תלבושות שישמשו את בני הנוער הליצנים הרפואיים.

במסגרת ההכשרה מקבלים בני הנוער כלים שיאפשרו להם לשמח ילדים על ידי משחק, יצירה, דמיון וצחוק ויאפשרו להם לתת מענים לילדים בהתאם למצבים הרגשיים שהם חווים. בני הנוער ילוו כאמור חולים בבית החולים בדגש על מחלקת הילדים אך גם יבקרו קשישים עריריים במרכזי שיקום או מועדוני קשישים.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן