news08.net/ads.txt

לראשונה: תושבי רחובות מוזמנים לקחת חלק בעיצוב חזות העיר; סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’: “החלטנו לחדש את מראה שדרות בני ברית”

באגף חזות העיר יחד עם אגף גנים ועיצוב הסביבה ואגף התשתיות החליטו לחדש את שדרות בני ברית – המוכרת לתושבי העיר כפסאז’ השקם המיתולוגי. מדי יום עוברים שם אלפי אנשים בדרכם לרחוב הרצל או בכיוון ההפוך, לרחוב אחד העם. עם הזמן חזות המקום התבלתה: במקום עומדת מזרקה ישנה מזה כ-15 שנים, אשר מושבתת בשנים האחרונות בשל תקלות שונות – ולפיכך בשבועות האחרונים פורקה המזרקה הישנה, ונבחנו דרכים שונות לחדש את מראה השדרה ולרענן אותו בצורה האופטימלית ביותר.

הוחלט כי במקום יוצבו לוחות מתכת שעליהם יודפסו תמונות נוף ואוירה שיעבירו את הנופך המיוחד של העיר רחובות. במקום תוצב גם פרגולה וכיסאות מתאימים אשר יאפשרו לעוברים במקום או למי שרוצים ליהנות מהצילומים במקום – לשבת. היות והמקום מיועד לתושבים – הם אלו שמוזמנים  לקחת חלק בעיצובו, קרי לשלוח כמה שיותר צילומים של מקומות בעיר אשר צולמו על ידם כמו: נופים, שטחים פתוחים או פארקים, בתים מיוחדים, גינות – וכל תמונה אשר תייצג את יופיה של העיר.

לדברי עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, “החלטנו לחדש את מראה השדרה, ולפרק את המזרקה, שהפכה למפגע סביבתי ואסתטי בליבה של העיר. באמצעות חידוש המקום, אנחנו מתכננים לייצר מרחב ציבורי עם מראה חדשני לטובת התושבים, שהתושבים יקחו חלק בעיצובו. אני מזמין את התושבות והתושבים לשתף אותנו בתמונות יפות של העיר בהקדם, כדי שנוכל להשלים את הפרויקט על הצד הטוב ביותר” .

שימו לב! יש לשלוח תמונות שלהן יש לשולח/ת את זכויות היוצרים הבלעדיות, התמונות הנבחרות יוצבו במרחב הציבורי עם קרדיט לצלם/ת. את התמונות יש לשלוח עד יום ראשון ה-17.11 בשעה 13:00 למייל [email protected] עם פרטי הצלמ/ת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן