news08.net/ads.txt

לרגל יום השואה הבינלאומי: הרצאה מיוחדת לתלמידי כיתות ו’ בבית הספר ‘אילן רמון’

לרגל יום השואה הבינלאומי שנערך השבוע, אירחו בבית הספר על שם ‘אילן רמון’ את הגברת שילה כהן אלבלה מצא, בת לניצולת שואה, מורה ומחנכת שכתבה את הספר, “הגיבורים מהאי זקינטוס”.

כהן הרצתה בפני תלמידי שכבת כיתות ו’ בנושא חסידי אומות עולם וגבורתם של בני האנוש במהלכה של מלחמת העולם השנייה והזוועות שליוו אותה. כהן זכתה במהלך השנים בפרסים רבים מטעם ‘משואה’ על כתיבת תכניות בנושא חסידי אומות העולם והנחלת השואה. שילה סיפרה את סיפורם חסידי אומות העולם והילדים היו מרותקים והפגינו התעניינות רבה וידע בנושא.

מנהלת בית הספר, יעל אוריאל: “אנו מודים מקרב לב לשילה היקרה שהעניקה לתלמידינו מזמנה האישי בהתנדבות. כן ירבו מחנכים ואנשים ערכיים שכאלה במדינת ישראל”.

המרצה, שילה כהן אלבלה מצא הודתה לצוות ואמרה:  תודה רבה למנהלת בית הספר, יעל אוריאל, על ההזמנה להרצות בפני תלמידי בית הספר. הילדים הפגינו ידע, קשב ועניין רב. מי ייתן וערכיהם של חסידי אומות העולם – האנושיות, החמלה, קדושת החיים, האומץ, המנהיגות, הסובלנות, השוויון, המוסר והצדק ינחו גם את תלמידי בית הספר המקסימים, בהווה ובעתיד. תודה גדולה גם לסגנית המנהלת, יפעת ורסנו והצוות החינוכי שהיו שותפים להכנת התלמידים למפגש”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן