news08.net/ads.txt

לרגל סיום שנת פעילות מועדוני הגמלאים בעיר: ערב חגיגי רב דורי עם הזמר יזהר כהן

ערב חגיגי רב דורי נערך לרגל סיום שנת פעילות מועדוני הגמלאים של המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בהשתתפות חברי וחברות המועדונים, בני משפחה, צוות מתנדבות המועדונים ושותפים לעשיה, אשר מילאו עד אפס מקום את מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.

במהלך הערב הוצגה תערוכה של עבודות אומנות ותמונות מחיי הפעילות במועדונים במשך השנה. האירוע הוא תוצר של שיתוף פעולה של המחלקה לרווחת האזרח המבוגר בעיריית רחובות והמשרד לשוויון חברתי שבמסגרת “מיזם שימחה” העניק את ההופעה של הזמר יזהר כהן “אגדה ישראלית”.

כיבדו את האירוע ד”ר רוני באום – מחזיקת תיק אזרחים ותיקים ו\אירית שיפריס מנהלת האגף לשירותים חברתיים. המחלקה לרווחת האזרח המבוגר מנהלת שבעה מועדוני גמלאים בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי, משרד העבודה והרווחה רשת חוויות ועמותת על”ה המאפשרים לנו לפעול במבנים שלהם. שלושה מועדונים לאוכלוסייה דוברת עברית בשכונות שעריים, אושיות, וותיקים שני מועדונים ליוצאי אתיופיה בשכונות מילצ’ן וקריית משה. ושני מועדונים לניצולי שואה דוברי רוסית בכפר גבירול ובמרכז העיר.

ד”ר רוני באום, מסרה: “אני מודה לצוות המחלקה לרווחת האזרח המבוגר ושמחה שבערב זה ניתנה הזדמנות להודות באופן מיוחד למרכזות ולצוות המועדונים, המשקיעות כל השנה בהקשבה, יחס אישי, ויוצרות במועדון אוירה של משפחה ובנוסף דואגות לתכנים מעניינים ומגוונים. וטרחו רבות להצלחת ערב זה, כמו כן מגיעה תודה למתנדבות המועדונים המסורות המעשירות את המועדונים בהרצאות, בחוגים ובכל הנדרש”.

לדברי אורית קרטה גהסי – עו”ס קהילתית, “המועדונים החברתיים מהווים את אחד השירותים החשובים לניצול שעות הפנאי ולקיום קשרים חברתיים בגיל המבוגר. מחקרים רבים מצביעים על הקשר ההדוק בין קיומן של רשתות חברתיות בגיל המבוגר לבין הרווחה הנפשית והגופנית של המבוגרים לכן המחלקה לרווחת האזרח המבוגר משקיעה בפיתוח המועדונים”.

רוב המועדונים פועלים פעמיים בשבוע ונהנים מחוגי התעמלות מגוונים, אומנות, הרצאות סדנאות, טיולים ונופש פעם בשנה. מועדונים של יוצאי אתיופיה נהנים מפעילות של יום נוסף בשבוע של גינון קהילתי.

ענת יולס מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר: “בשל החשיבות הרבה שרואה המחלקה בפעילות חברתית בגיל המבוגר כפעילות מניעתית לשימור היכולות התפקודיות ולשימור הרווחה הנפשית של האדם, צוות המחלקה מוביל ומפתח תכניות חברתיות רבות וביניהן כל מערך המועדונים החברתיים, היינו שמחים לפתח את פעילות המועדונים במידה ויוגדל התקציב לכך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן