news08.net/ads.txt

מאות השתתפו במרוץ “לאורו” לזכר סמ”ר רונן לוברסקי ז”ל מרחובות

מאות השתתפו במרוץ “לאורו” המהווה אירוע השיא השנתי של עמותת “לאורו” שהוקמה לזכרו ולהנצחת מורשתו של תושב רחובות סמ”ר רונן לוברסקי ז”ל שנרצח בפעילות מבצעית ברמאללה. לפני ההזנקה למרוץ, נערך טקס במעמד ראש העיר רחמים מלול, יו”ר הכנסת לשעבר חה”כ יולי (יואל) אדלשטיין, מ”מ ראש העיר, זוהר בלום וחבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי.

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מקיימות את המירוץ בשיתוף עמותת “לאורו”, בארבע השנים האחרונות מאז נפל רונן. המרוץ כלל כמה מסלולים ברחבי העיר: מסלול בן 1.5 ק”מ לבני נוער עם צרכים מיוחדים בליווי בני נוער מהתיכונים בעיר, מסלול 2 ק”מ למשפחות, ומסלול 6 ק”מ לבני נוער מגיל 14 ובוגרים. מסלולי המרוץ חולקו לחמישה קטעים, כשבסוף כל קטע הוצבה עמדה בה כל קבוצה קיבלה חלק מפאזל. בתום המסלול כל קבוצה סיימה עם חמישה חלקי פאזל שהתחברו זה לזה לתמונה אחת גדולה. בפאזל באו לידי הערכים: רעות, ענווה, מקצועיות, דבקות במטרה, אחריות, כולם מרכיבים מרכזיים באישיותו של רונן ז”ל.

סמ”ר רונן לוברסקי ז”ל, שירת כלוחם ביחידת דובדבן ובמהלך פעילות מבצעית ברמאללה הוא נרצח על ידי מחבל. בן 20 היה במותו וזמן קצר לאחר האסון מצאה משפחתו פנקסים אישיים בהם כתב את מחשבותיו וגילתה סרגל ערכים וניסח לעצמו מודל חיים “לעשות עם עצמך חושבים כל סופ”ש או כל יום מה נתת השבוע, כמה נתת השבוע מעצמך, איך ניתן לשפר ומה לשמר”. עמותת “לאורו” שהוקמה לזכרו של סמ”ר לוברסקי ז”ל ולהנצחת מורשתו, מעודדת לאהבת הארץ ולציונות, באמצעות הפעלת תוכניות שונות לילדים ובני נוער המעודדות אותם לתת מעצמם, לחברים, למשפחה, לקהילה, לחברה ולמדינה. העמותה פועלת בקרב אוכלוסיות מגוונות מתוך מטרה לחבר ביניהן ולהעצים אותם. אירוע השיא של העמותה מדי שנה הוא מרוץ “לאורו”.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: “בארבע השנים האחרונות אנחנו נפגשים כאן מדי שנה כדי להנציח את זכרו של רונן שהיה ערכי, מעורר השראה, חדור מטרה, הצטיין בכל דבר שעשה והקפיד לעשות זאת בצניעות וענווה. אני מודה לחברי עמותת “לאורו” על שיתוף הפעולה וכמובן לאביו של רונן, ולדימיר לוברסקי על הפעילות שמקדמת ערכים חשובים בקרב בני ובנות הנוער בעיר”.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “מרוץ לאורו היה מרגש מאוד. האירוע שילב בין עידוד הספורט להנצחת זכרו של תושב העיר שנפל בעת פעילות מבצעית”.

מנכ”ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: “המרוץ לזכר רונן הוא שילוב ייחודי של ערכים חברתיים וספורטיביים משמעותיים ואני גאה על שותפותה של החברה העירונית במרוץ ערכי זה. אני בטוח שההיענות שנרשמה לאירוע חיממה את לב המשפחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן