news08.net/ads.txt

מאות משפחות מאילת יקבלו סלי מזון ותווי קניה לחג הפסח

השנה בצל המלחמה מיקדו תורמים רבים את תרומתם לאוכלוסיות שנפגעו באופן ישיר מהמלחמה

כמידי שנה מחולקים לקראת חג הפסח, מאות סלי מזון למטופלי האגף לשירותים חברתיים בעירייה. השנה יחולקו כ-800 סלי מזון ותווי קניה לרכישת מזון. את הסלים אורזים מתנדבים ביניהם מתנדבי יד רוז’ה וסטודנטים.

חלוקת הסלים שהחלה השבוע תימשך עד לקראת החג, גם כן בסיוע מתנדבים, ביניהם עובדי מכס נמל אילת, ארגון ידידים סניף אילת, סטודנטים של קמפוס בן גוריון והאוניברסיטה הפתוחה.  

כמידי חג פסח נערך האגף לשירותים חברתיים במינהל שח”ק בעירייה לדאוג למשפחות המטופלות באגף הן על ידי סלי מזון והן על ידי תווי קניה לרכישת מזון.

השנה מחולקים כאמור  כ-800 סלי מזון כשרים לפסח. 200 סלים כוללים סל מוצרי חלב עשיר, תרומת  מחלבת יוטבתה התורמת מידי שנה. ארגון “לתת” הארצי תרם גם השנה 120 חבילות מוצרים יבשים. בנוסף תרמו חברי קיבוץ יוטבתה 80 סלי מזון מלאים כל טוב ומוצרים עבור סלי המזון שכוללים מצות, עוף, בשר, ביצים, שמן, שתייה קלה, יין, מגוון קופסאות שימורים ומזון יבש כמו אורז, סוכר, קמח מצה, מלח, ממרח שוקולד, מיונז, קפה, שוקו וחלב.

לצד אלה, 400 משפחות יקבלו סל מוצרי חלב עשיר, סל מוצרי ניקיון והיגיינה ועוד תו קניה בסך 250 ₪ תרומת הסוכנות היהודית וחנות יד שנייה שמפעיל האגף לשירותים חברתיים בעירייה ושכל הכנסותיה חוזרות לקהילה ובסיוע קרן אילת.

השנה בצל המלחמה מיקדו תורמים רבים את תרומתם לאוכלוסיות שנפגעו באופן ישיר מהמלחמה. כך גם הקרן לידידות שהקצתה השנה תווי קניה רק ל-80 משפחות שמטופלות באגף לשירותים חברתיים בעירייה. המשפחות יקבלו תווי קניה בסך 600 ₪ כל אחת.

לצד התורמים, נרתמו גם השנה מתנדבים רבים לאריזת סלי המזון וחלוקתם. באריזת סלי המזון היו שותפים מתנדבי יד רוז’ה המתנדבים כל השנה וסטודנטים המתנדבים כחלק ממלגת לימודים. כ – 200 סלים יחולקו לבתי התושבים שלא יכולים להגיע בעצמם. החלוקה מתבצעת בעזרת מתנדבי מכס נמל אילת, מתנדבי ארגון ידידים, סטודנטים מקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון והאוניברסיטה הפתוחה.

כמו בכל שנה, את חלוקת סלי המזון הובילה המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה בניהולה של אמירה אדרי שעסקה בעיקר בגיוס תרומות ביחד עם רננה עמר רכזת ההתנדבות. עבודת המתנדבים כללה את ריכוז המזון, אריזה וחלוקה. כמידי שנה בוצעה ההיערכות וחלוקת סלי המזון בצרכניית יד רוז’ה.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן