news08.net/ads.txt

מאות משתתפים במיצג החופות השחורות בכיכר רבין; “ענף האירועים נמחק ונעצר ביום אחד”

50 חופות שחורות הוצבו הבוקר בכיכר רבין ע”י ארגון מעצבי האירועים במחאה על מצבה הקשה של תעשיית האירועים שטרם נמצא לה פתרון וממשלת ישראל ממשיכה בהתעלמות מהענף אשר נמצא תחת קריסה מוחלטת. המיצג מופק על ידי מעצבי האירועים, שוזרי הפרחים, מקימי החופות וספקי האירועים ונערך בתמיכת ועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים, איגוד האמרגנים והמפיקים והתאחדות האולמות וגני האירועים.

רוני כרמי, מעצבת ובעלים משותפת של סטודיו רוני ודניאלה: “מתוך דאגה אמיתית, כואבת וכנה למצב העגום שאליו הגיע התחום שאותו אני אוהבת ומהווה לי בית כבר שנים רבות החלטנו לצאת בקול מחאה וזעקה. ענף האירועים שמפרנס עשרות אלפי משפחות בכל ימות השנה פשוט נמחק ונעצר ביום אחד. אין כרגע שום אופק בהיר, או תוכנית כלכלית סדורה וברורה שלפיה אפשר להתחיל לתכנן אירועים ובצידם הכנסות, תזרים או החזר הלוואות. ממשלת ישראל משאירה משפחות רבות ללא תמיכה, מענה או אופק כלכלי”.

אלון חסון מעצב אירועים, מבעלי סטודיו אלון חסון: “מחופה אחת שחורה הפכנו למייצג אדיר וסוחף של 50 חופות שחורות אשר כולנו נותנים בו יד אחת כל מעצבי ישראל ושוזרי הפרחים התאגדו יד ביד על מנת להשמיע את זעקתנו. אנו לא סוג ב’! ודורשים שאת המצגות, השקפים ודברי הממשלה אנו נמחיש בצורה חד משמעית שיגיע לכל אחד ואחת שבאופן ישיר, זו זכות לשמח חתן וכלה ככה אומרים ואותנו פשוט כיבו. אנו שדואגים לפרנס עשרות אלפי אב בישראל נשארו ללא כלום. עשרות אלפי מובטלים שאינם יודעים לאן ומתי יחזרו גם כעצמיים גם כשכירים וגם כפרילנסרים, אנו דורשים לקבל תשובות הוגנות וברורות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן