מודיעין: מחווה לצביקה פיק וקמפינג בפארק ענבה

תכנית קיץ מודיעיני יצאה לדרך בתחילת החודש, עם אירועים ללא תשלום ברחבי העיר

תכנית קיץ מודיעיני יצאה לדרך בתחילת החודש, עם אירועים ללא תשלום ברחבי העיר, בין היתר, קבלת שבת ישראלית ליד אגם פארק ענבה, מסיבת פתיחת קיץ לנוער וראשון ספורטיבי שמקפיץ את האדרנלין עם אימוני כושר ברחבי העיר.

השבוע הראשון ייסגר במסיבת מזרקות מקפיצה עם דיג’יי איציק גוטצייט, במתחם המזרקות בענבה החל משעה 16:00, יום שישי 7.7. מי שמעוניין במשהו רגוע יותר לקראת הסופ”ש, יוכל ליהנות עם הילדים בסיפור לפני שבת “טיול עם איילת” ברחבת הדשא ליד היכל התרבות, בשעה 16:30. במוצ”ש 8.7, ריקודי עם למתחילים ומתקדמים ברחבת הירידים עמק החולה מול 86, בשעה 21:00.

ממשיכים לדהור לשבוע חדש וגדוש. ביום ראשון 9.7, יריד ספרים משומשים במודיעין סנטר בשעה 18:00 עד 20:30. ניתן לקנות ולמכור ספרים משומשים במצב טוב, ורצוי להביא כסף קטן. עוד באותו יום יתקיימו שני אירועים ספורטיביים. האחד, יוגה בפארק שמתקיים מדי יום ראשון מתחת לגשר בפארק ענבה בשעה 18:30. השני, ראשון ספורטיבי, גם הוא יתקיים לאורך חודש יולי בפארקים שונים ברחבי העיר משעה 20:00 עד 21:00. יש להתעדכן בלוח האירועים באתר העירייה לקבלת פרטים על האימונים והמיקומים שמתחלפים מדי שבוע.

ביום שני 10.7, יתקיים הפנינג סביבה עם מרכז קיימות נודד, סדנאות ותחנות משחק, בשעה 17:00 ברחבת הירידים עמק החולה 95. למחרת, כמו מדי יום שלישי בקיץ, יתקיים פארק קולנוע בענבה עם הסרט הבאג של רון, מדובב לעברית בשעה 20:00.

ביום חמישי 13.7 ייערך לראשונה בקיץ מודיעיני “קמפארק”, קמפינג למשפחות בפארק ענבה שיכלול המון הפתעות, סדנאות, מופעי אש, הקרנת סרט ועוד. בעירייה מדגישים כי על המשפחות להביא את אוהלי הלינה, והכניסה לתושבים בלבד, בתשלום של 40 שקלים לאוהל, וברישום מראש באתר העירייה. מתחילים ביום חמישי בשעה 17:00 עד 10:00 בבוקר למחרת.

ביום שישי 14.7, סיפור לפני שבת לילדים בשעה 16:30 ברחבת הדשא ליד היכל התרבות, ובשעה 18:00 קבלת שבת ישראלית בפארק ענבה בשעה 18:00. השבוע ייחתם בהופעת מחווה לצביקה פיק ז”ל עם הזמר ניקי גולדשטיין ולהיטי הפופ הנצחיים של פיק, בשעה 21:00 בפארק ענבה.

אירועי קיץ מודיעיני מפורטים באתר העירייה. יש לשים לב למדיניות העירייה באשר לכניסת תושבים בלבד, בימי אירועים בפארק ענבה

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין - אור דנון - חורחה נובומינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן