news08.net/ads.txt

מבצעי בלאק פריידי באתר הקניות הישראלי שוז אונליין

אתר הקניות הישראלי שוז אונליין (ShoesOnline.co.il), המשווק נעליים, ביגוד אופנתי ואביזרים משלימים של עשרות מותגי ספורט ואופנה מהמובילים בעולם, ובהם אדידס, נייקי, ברוקס ועוד, יוצא עם חגיגת מבצעים של קולקציות חדשות לכבוד הבלאק פריידי. האתר, המשווק בשיטת הייבוא המקביל, מוכר כל השנה בהנחות של עד 50% אחוזים. במהלך חודש הקניות של נובמבר,  כל האתר, על שלל קטגוריות המוצרים שלו, יהיה עד 70 אחוז הנחה.

בימי הקניות של הבלאק פריידי יתווסף קופון הנחה של 12% לשימוש כלל הגולשים ומחירי כל המוצרים באתר יחתכו משמעותית. למימוש ההנחה יש להזין את קוד הקופון Black בעמוד הקופה. משלוח: משלוח עד הבית ללא עלות החזרה: עד 365 יום עם החזר כספי מלא – לקוחות שוז אונליין נהנים משירות בלעדי אשר מאפשר להם החלפת מידה עם שליח ללא עלות וזאת בלחיצת כפתור אחת! מדקל סטולרו, שותף מייסד ומנכ”ל אתר הקניות הישראלי שוז אונליין: “אנו גאים להביא עבור קהל לקוחותינו קולקציות חדשות שעדיין לא הגיעו לישראל במחירי סוף עונה. נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת להנגיש מגוון רחב של פריטים וקולקציות חדשות של כל המותגים הבינלאומיים לקהל הישראלי בהנחות משמעותיות וללא דמי משלוח עם שליח עד הבית בכל הזמנה”.

מבצעי Shopping IL  לדוגמא

מעיל פוךUGG לנשים  קולקציה חדשה! 579 ₪ במקום במקום 899 ₪.

מגפיUGG עם חרוזים לנשים קולקציה חדשה! 569 ₪ במקום 799 ₪.

מגפי פלדיום לנשים קולקציה חדשה! 329 ₪ (המחיר הזול בישראל) במקום 499 ₪.

סניקרס נייק לנשים 329 ₪ (המחיר הזול בישראל) במקום 499 ₪.

צילום באדיבות שוז אונליין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן