news08.net/ads.txt

מבצעי טיב טעם – לקראת חגיגות סוף השנה | ויש גם מתכון לעוגת הפנטונה | אל תפספסו!

חברת ישרקו יבואנית מוצרי מזון מקבוצת טיב טעם חולקת מתכון לעוגת פנטונה המשלבת בתוכה פירות יבשים, צימוקים. ניתן להוסיף לתוכה גם שקדים ודובדבנים עשירה, יש המוסיפים לעוגה אלכוהול. את עוגת הפנטונה נהוג להגיש כקינוח לאחר ארוחת החג החגיגית של השנה האזרחית.

מרכיבים ל – 5 יח’:

קמח לבן 4 כוסות

ביצים 6

שמרים 30 גרם

סוכר 1 כוס

חמאה 400 גרם

מים 1/2 כוס

קליפות תפוז מסוכרות 100 גרם

צימוקים שחורים 100 גרם

גרידת תפוז 20 גרם

 

אופן ההכנה:

במיקסר עם וו לישה מערבבים את  הקמח, מים, סוכר וביצים. לשים במשך חמש דקות במהירות איטית. מוסיפים את החמאה (ללא המסה!) והשמרים ולשים עוד חמש דקות במהירות איטית. לאחר מכן מגבירים את המהירות ולשים עוד חמש דקות במהירות גבוהה, עד שמתקבל מרקם חלק שאינו נדבק לדפנות. מורידים למהירות איטית ומוסיפים את הגרידת תפוז ואת הצימוקים וקליפות התפוז המסוכרות. לשים למשך 2 דקות עד קבלת מרקם אחיד.

מניחים את הבצק לנוח למשך חצי שעה במיקסר, מוציאים, שמים בכלי מקומח ומכניסים למקרר ל12 שעות מינימום. לאחר 12 שעות או יותר, מוציאים מהמקרר, מחלקים ל5 כדורים של 100 גרם בתבנית עגולה בקוטר 20 , מכסים במגבת לחה ומתפיחים למשך שעתים שלוש. מורחים ביצה, מפזרים קורט סוכר גבישי ומכניסים לתנור בחום של 160 מעלות למשך 35 -40 דקות. כשהעוגה שחומה מוציאים מהתנור מורחים סירופ סוכר (סירופ סוכר : 100גרם סוכר 100 גרם מים מרתיחים ביחד ומקבלים סירופ ) ונותנים לעוגה להתקרר מעט.

את מוצרי טיב טעם ניתן לרכוש גם באמצעות אתר המכירות און ליין. משלוח גם בשבת www.tivtaam.co.il.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן