news08.net/ads.txt

מבצע ביקורת של מס הכנסה נערכה ברחובות, יבנה, נס ציונה וגן יבנה | משרד המטפל בהחזרי מס לא רשם הכנסות

כסף

בביקורת שנערכה במשרד המטפל בהחזרי מס נמצא שלא נרשמו הכנסות בסכום של 7,400 שקלים שהתקבלו באמצעות העברות לחשבון הבנק של בעל העסק וכן באמצעות כרטיסי אשראי.

בעלת המשרד טענה: “אני רושמת פעם בחודש!” בעסק לרחיצת רכבים נערכה קניית ביקורת מקדימה מצד המבקרים וכן תצפית על הקניות שלא תועדו בספרי העסק. בעל העסק טען: “בגלל הלחץ כל כמה זמן אני עושה איזון בקופה”. בביקורת במינימרקט נמצא צ’ק שלא  נרשם בקופה הרושמת. בעל הסופרמרקט אמר למבקרים: “זו לקוחה ששילמה לנו עבור קניות, ולא הפקדנו את הצ’ק בגלל שהיה דחוי ולכן גם לא רשמנו”.

כסף

מקרים אלו ונוספים הינם חלק מ-76 ביקורות שנערכו על ידי  עובדי משרד פקיד שומה רחובות, כחלק ממבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בערים רחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה. ממצאי המבצע העלו כי 12% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין. פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור  ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השיוויון בנטל בקרב האזרחים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן