news08.net/ads.txt

מגן הוקרה לאיתי גרנק מגדרה על פועלו במלחמת חרבות ברזל

גרנק היה אחראי על גיוס המשאבים לגדוד לצורכי הלחימה, שעמדו על סך מיליוני שקלים.

מפקד גדוד 8130 העניק לאיתי גרנק מגן הוקרה על פועלו במלחמת חרבות ברזל

לאחר ארבעה חודשי מילואים, במסגרתם גייס גרנק מיליוני שקלים לטובת רכישת אמצעי לחימה למיגון ופעילות מבצעית של גדוד המילואים 8130 בחטיבת השריון, הוא קיבל אות הוקרה בטקס מרגש שהתקיים בסוף השבוע האחרון. גרנק: “אפעל למען קהילת גדרה היקרה כפי שפעלתי בחודשים האחרונים למען הצלחת הלחימה של הגדוד שלי”

ביום חמישי בערב התקיים טקס הוקרה מרגש ללוחמי גדוד המילואים 8130 ובני משפחתם בנמל תל אביב. במהלך הטקס קיבל איתי גרנק, תושב גדרה ויו”ר מפלגת ‘מאוחדים’ מגן הוקרה ממפקד הגדוד בו שירת במשך ארבעה חודשים מאז פרוץ המלחמה.

מגן ההוקרה שקיבל גרנק הוענק לו על פועלו החשוב במלחמת חרבות ברזל. גרנק היה אחראי על גיוס המשאבים לגדוד לצורכי הלחימה, שעמדו על סך מיליוני שקלים. בין הציוד שנרכש בכספים שגייס היו: אמצעי מיגון לטנקים, אמצעי לחימה וציוד מבצעי יקר ערך להצלחת הלחימה. בכך איפשר לגדוד להילחם עם אמצעי הלחימה הטובים ביותר, שאיפשרו תנאי לחימה מהטובים בעולם, תוך שמירה על כשירות מבצעית ומיגון לוחמינו.

גדוד 8130 הוא גדוד המילואים של חטיבה 179 בחיל שריון, והוא גדוד המילואים האחרון שיצא בשבוע שעבר מרצועת עזה לאחר חודשי לחימה ארוכים. כאמור, בשבוע שעבר, בטקס חגיגי ומרגש קיבל איתי גרנק, ששירת בגדוד זה במלחמת חרבות ברזל, מגן הוקרה על פועלו הרב לטובת הצלחת הגדוד במלחמה.

יו”ר מפלגת ‘מאוחדים’ בגדרה, איתי גרנק: “שמח על הזכות לסייע ללחימה. כפי שגייסתי כסף רב לגדוד בתקופת המלחמה וגייסתי מיליוני שקלים לבניית המרכז הרוחני בלב שכונת גולדה, כך אני מתחייב להמשיך לפעול ולגייס משאבים ממשרדי הממשלה והגורמים הרלוונטיים לבניית מבני קבע לתנועות הנוער, לקידום תרבות יהודית, לפתיחת ג’ימבורי מסובסד ולשם כל החלומות שיש למפלגת ‘מאוחדים’ עוד להגשים מתוך המועצה”.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן