news08.net/ads.txt

מגן מומחים – מימוש זכויות ביטוח סיעודי

התנהלות נכונה מול המוסד לביטוח לאומי מחייבת התייעצות עם בעלי מקצוע. בין היתר, אפשר לנצל את הידע שלהם על מנת לממש סוגים שונים של ביטוח סיעודי וכדי להגיש תביעות. בנוסף, יש מקום לערב בעלי מקצוע כדי להשוות בין מצבים שמאפשרים את קבלת הגמלה ומימוש הזכויות

(PIXABAY)

מימוש ביטוח סיעודי מתבצע ישירות מול המוסד לביטוח לאומי. בין היתר, המוסד לביטוח לאומי אחראי לקבוע מי יקבל גמלת סיעוד ומה תהיה הרמה שלה. כך למשל יש הבדל בין גמלת סיעוד רמה 1 – 6 וקובעים אותה בהתאם למידת התלות של המבוטח בזולת, או לפי דרגת ההשגחה שהוא זקוק לה.

באופן עקרוני, אפשר להגיש תביעות ביטוח סיעודי בצורה עצמאית וישירות מול המוסד לביטוח לאומי. אבל בפועל, תביעת סיעוד נכונה דורשת מעורבות של בעלי מקצוע. אז למרות שלא חובה לערב מישהו חיצוני לצורך ניסוח של בקשה לגמלת סיעוד, לרוב זה יגדיל את הסיכוי לקביעת מצבי סיעוד בדרגה גבוהה יותר.

מה עושים באמצעות גמלת סיעוד?

הדרך לממש זכויות עבור מימוש ביטוח סיעודי היא להגיש תביעה מסודרת ומנומקת. על מנת לנמק את הבקשה, מצרפים כמה שיותר מסמכים המעידים על המצב הרפואי הקיים של התובע בהשוואה למצב הבריאותי הקודם שלו. יתרה על כך, יכול להיות שיהיה צורך לצרף חוות דעת רפואית כדי לבסס תביעות ביטוח סיעודי.

אבל כל המאמץ לעיל שווה את ההשקעה. אם מקבלים גמלת סיעוד, זה אומר שניתן לממן באמצעותה עזרה של עובדים סיעודיים. במקרה של החמרה, ניתן גם לפעול לטובת מימוש ביטוח סיעודי תוך כדי הגדלת שיעור הגמלה.

עם מי מתייעצים לגבי בקשה לגמלת סיעוד?

החדשות הטובות הן שגם המבוטחים וגם בני המשפחה שלהם יכולים להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי בקשה לגמלת סיעוד. אם מתייעצים מוקדם עם בעלי מקצוע שמכירים את ההבדל בין גמלת סיעוד רמה 1 – 6 או יודעים כיצד לנמק מצבי סיעוד מסוימים, מעבירים את האחריות הלכה למעשה לידיים של מי שמתמחה בכך.

התייעצות לגבי בקשה לגמלת סיעוד יכולה לעשות את ההבדל בין גמלת סיעוד רמה 1 לבין גמלת סיעוד רמה 6. בין היתר, הבדל כזה בא לידי ביטוי בסכומי כסף גבוהים ומשמעותיים – גם עבור המבוטח וגם עבור בני משפחתו וקרוביו.

זכויות צריך לממש בצורה נכונה

המסקנה מכל האמור לעיל היא שצריך לדעת איך לממש זכויות שונות. נכון שהחוק מגן על מבוטחי המוסד לביטוח לאומי, אבל עדיין יש להם אחריות לגבי האופן שבו מגישים את התביעות.

נציגי מגן מומחים ישמחו לייעץ לך לגבי מימוש זכויות ביטוח סיעודי. אם ברצונך לבדוק האם כל הזכויות מנוצלות, כדאי לתאם מולנו פגישה. בהמשך, נסייע לך בהגשת התביעות ונעמוד לרשותך עד למימוש זכויות מלא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן