news08.net/ads.txt

מגפת הקורונה | התמונות הקשות שתושב סין צילם, ושהשלטונות מסרבים לחשוף

התמונות הרבות שמגיעות היישר מסין לא משאירות ספק כלל – הנגיף חמור הרבה יותר ממה שהשלטונות בסין מנסים לשדר. תושב סיני החליט לשתף באפליקציית הטיק טוק את הלך הרוח בסין – במספר סרטונים רואים את קצב הבניה של בתי החולים שנבנה במיוחד לנגיף, את התושבים הרבים שמטופלים ונמצאים על סף מוות, ואת האמבולנסים הרבים שהוזמנו במיוחד כדי לעמוד בקצב הקריאות.

הרשויות בסין פרסמו הבוקר (רביעי) כי מספר המתים מנגיף הקורונה עלה ל-490. החלק המפחיד הוא שרק הלילה מתו 66 בני אדם ומספר החולים בווירוס עומד על 25 אלף. רוב הקורבנות מגיע ממחוז חוביי, מוקד התפרצות הנגיף. מקרה ראשון של קורונה התגלה באקוודור – המדינה הראשונה בדרום אמריקה אליה הגיע הנגיף.

בתמונות שהגיעו אלינו לחדשות 08, תושב סיני מצליח להגיע למספר מקומות מרכזיים בעיר, כדי לתעד את הנורא מכל, באחת התמונות ניתן לראות כמות גדולה של אמבולנסים מחכות לפריקה, מאחר וכמות הנדבקים עולה בקצב מסחרר.

בתמונה השנייה התושב נכנס לבית החולים ומציץ דרך חלון זכוכית ברופא שמנסה להציל מטופל שנדבק בנגיף.

בהמשך, התושב מתעד רגעים קשים של חולים המגיעים על סף מוות לבית החולים כשהזמן שלהם קצוב ומפונים במהירות. תמונות אחרות המראות ניסיון לטפל בנגיף כאשר פותחים את הבלטות ומשחררים חומר טיהור. בתמונות האחרונות, התושב עצמו מדביק במעלית הדירה, נייר טישו כדי שכל אחד שיכנס למעלית יוכל לתלוש וכך ללחוץ על הקומות הרצויות, רק כדי לא להידבק על ידי מגע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן