news08.net/ads.txt

“מדובר בחציית קו אדום שאין לה מקום אצלנו”

האירוע האמור התרחש לאחר שמחנך הכיתה ביקש מהתלמידים לסדר את השולחנות לאחר ארוחת הבוקר ובטרם יקבלו את התעודות

ראש עיריית אילת אלי לנקרי הגיע היום אל בית הספר גולדווטר בכדי לחזק את צוותי ההוראה, זאת לאור האלימות שהופגנה כלפי מורה ומנהלת בסוף השבוע.

“הגעתי כדי לחזק את צוותי ההוראה שלנו, בצל מקרה התוקפנות הברוטלית שהפגין ביום שישי האחרון אב לתלמידה כלפי מורה בתוך כותלי בית הספר”, ציין ראש העיר. “בתי הספר שלנו הם בתים חמים ובטוחים לילדנו ומקור גאוותנו, וצוותי החינוך וההוראה הם אנשים ערכיים, מסורים ומכילים. אני מגנה ומוקיע בתוקף כל גילוי של אלימות, ומבהיר כי מדובר בחציית קו אדום שאין לה מקום אצלנו ולא נקבל אותה”, הסוסיף.

כזכור, ביום שישי האחרון איים הורה על מורה ברצח והמשיך להתבטא באלימות מילולית גם כלפי מנהלת בית הספר. ארגון המורים השבית את הלימודים בבית הספר לשעתיים. התלמידים הגיעו לשיעור השלישי היישר לכינוס הסברה. ראש העירייה אלי לנקרי וראש מינהל שח״ק בעירייה ד״ר דרורי גניאל, גינו את האירוע החמור בכל תוקף וגיבו את ההשבתה. בהתאם להנחיית ד״ר דרורי גניאל, יתקיימו פעולות הסברה בכל בתי הספר התיכונים.

האירוע האמור התרחש לאחר שמחנך הכיתה ביקש מהתלמידים לסדר את השולחנות לאחר ארוחת הבוקר ובטרם יקבלו את התעודות. המחנך ציין כי התעודות יחולקו קודם למי שיסדר את השולחן. תלמידה שסרבה לעשות כן, יצאה מהכיתה והתקשרה לאביה, שמיהר להגיע לכיתה ואיים כאמור ברצח על המחנך בפני התלמידים תוך שהוא חוזר על האיום ברצח. לאחר מכן עזב את שטח ביה”ס וחזר כעבור שעה וחצי תוך שהוא ממשיך באלימות מילולית גם כלפי מנהלת בית הספר. תלונה הוגשה במשטרה והאב נעצר לחקירה.

איל סורגיט יור הנהגת ההורים העירונית באילת: “לצערנו ביום ו בבית הספר גולוודטר ארע אירוע מצער שבו הורה הפגין אלימות מילולית קשה כנגד איש צוות חינוכי. אנו רואים מקרים מסוג זה בחומרה ומגנים בתוקף כל אירוע אלימות מכל סוג שהוא כנגד עובד הוראה. לצערנו אירועים מסוג זה חוזרים על עצמם ברחבי הארץ ואין מקום לכל שיח פוגעני או מקרה אלימות כלפי צוות חינוכי”.

צילום: פייסבוק אלי לנקרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן