news08.net/ads.txt

מדוע חזה נשי מופיע אצל גברים?

ישנם גברים בישראל ובכלל בעולם שסובלים מהופעת חזה נשי בגופם. התופעה קיימת מאז ומתמיד אך בעשורים האחרונים ישנה עליה משמעותית בקרב גברים הסובלים מתופעה זו.  חזה נשי אצל גברים מופיע במקרים רבים עקב שימוש בהורמונים ותרופות שונות, מקרים בהם גברים מעלים את משקל גופם וסובלים מהשמנת יתר, תזונה לא מבוקרת וחוסר בפעילות ספורטיבית ועוד. כדי לטפל בעודפי השומן הנראים כחזה נשי, גברים רבים פונים לקליניקה של ד”ר עומר וולף המתמחה בניתוחים פלסטיים.

גינקומסטיה היא למעשה תופעה בה החזה של הגבר נראה יותר כחזה של אישה וזאת בעקבות רקמת שד עודפת. הרקמה גדלה מסיבות שונות ועל המטפל המומחה לבחון את הסיבות עוד טרם הטיפול על מנת להבין את המקרה לגופו, לא תמיד ניתן לאבחן את הסיבה המדויקת אך רק כך ניתן להתאים את הטיפול. הסיבות העיקריות בהן מאובחנת גינקומסטיה הן השמנת יתר, שימוש בהורמונים ותרופות שונות, לקיחת סטרואידים, שימוש במריחואנה ותסמינים למחלות שונות.

מה גורם לעלייה בניתוחי אסתטיקה להסרת החזה הנשי אצל גברים?

בעשורים האחרונים יותר ויותר גברים פוקדים את מכוני היופי והאסתטיקה. המודעות לטיפוח הגבר עלתה משמעותית בשנים האחרונות, אנחנו רואים את זה בהסרת שיער לגברים במקומות שונים בגוף, אנחנו מבחינים ביותר גברים שעוברים ניתוחי מתיחת בטן ובכלל ניתוחים פלסטיים שונים ועוד. גם כאן, כשעולם הטיוח אינו פוסח על הגברים, ישנם רבים שמעוניינים להסיר את החזה הנשי מגופם ולהראות יותר מחוטבים. התהליך הינו יחסית פשוט ומהיר וכך הוא מרוויח גם מראה אסתטי בזמן קצר ובאותה הנשימה שיפור משמעותי בביטחון העצמי ומשדרג את איכות חייו.

האם ניתוח להסרת החזה הנשי אצל גברים הוא הפתרון היחיד?

אם אבחנתם על גופכם חזה בצורתו של חזה נשי, מומלץ לפנות לרופא מומחה ולא להסתפק בהמלצותיהם של יועצים מפוקפקים כלשהם. חשוב להבין כי אם אתם מרגישים כי החזה שלכם דומה יותר לחזה של אישה, ככל הנראה אתם סובלים מגינקומסטיה והטיפול היחיד לעניין הוא באמצעות ניתוח פלסטי. אימונים בחדר הכושר, משחות ותרופות שונות ומשונות אינן יכולות להסיר את הרקמה השומנית שהצטברה באזור החזה והפתרון היחיד שבאמת מספק מענה לבעיה הוא ניתוח להסרת החזה הנשי ואין עדיין תחליפים אחרים שמסייעים לפתרון הבעיה.

מי לא יכול לעבור את הניתוח?

למזלם של גברים רבים אנחנו נמצאים בקדמת הטכנולוגיה גם בתחום הניתוחים הפלסטיים. ניתוח להסרת חזה נשי אצל גברים , גינקומסטיה, נחשב להליך פשוט ואינו מורכב. בהחלט ישנו צורך לפנות למנתח מומחה בתחום, שפועל בקליניקה מסודרת ומוכרת.

לגברים הנמצאים בתהליך ירידה במשקל, אם התחלתם לבקר בחדר הכושר באופן קבוע ואתם צורכים עכשיו תזונה בריאה ומזינה ושיניתם את אורח חייכם לבריא יותר, זו התחלה מצוינת אך בשלב זה מומלץ להמתין מעט עד שתגיעו למשקל הרצוי ולאחר מכן לבצע את הניתוח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן