news08.net/ads.txt

מהו תפקידו של עורך דין מקרקעין ברכישת דירה חדשה

רכישת דירה זה אחד הרגעים המרגשים ביותר בחיי משפחה, בעיקר כאשר מדובר בדירה חדשה “מהניילונים”. לכאורה, כאשר מדובר בדירה שעדיין לא גרו בה, הציפייה היא שיהיו בה מינימום “הפתעות” ושום בעיות בהמשך הדרך, לעומת דירה יד שנייה שיתכן ואותות הבלאי כבר ניכרים בה.

אך בכל מסלול רכישה יש את המהמורות שלו, וחשוב לגייס לצדכם את הגורם בעל הראייה הביקורתית שיגבש עבורכם את ההסכם על סמך איסוף מידע ונתונים רלוונטיים, כדי שתדעו שאתם פועלים מההיגיון ועל פי מה שטוב לכם, ולא רק לפי הרגש, שקשה מאוד להתנתק ממנו, כי אנחנו קודם כל קונים בית, או לחילופין – השקעה שתאפשר לנו חיים נוחים בעתיד. הגורמים החשובים ברכישת דירה חדשה מקבלן

יש כמה נושאים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת ברכישת דירה חדשה מקבלן.

להלן רשימה חלקית:

  • השלמת הבנייה בזמן (במידה וההשקעה נעשתה עם הפשרת הקרקעות)
  • הקמה תקינה של כל התשתיות (חשמל, מים, גז, חימום מרכזי וכו’)
  • תאימות לתקנים הממשלתיים השונים
  • רישום תקין של הנכסים בטאבו
  • קביעת תנאי תשלום המיטיבים עם הקונה
  • שליחת מסמכים רלוונטיים למיסוי, תוך ניצול כל אפשרות להפחתת המס

כל אחד מהסעיפים האלה עשוי להשפיע גם על איכות הנכס שמקבלים, גם על מחירו ותנאי העברת התשלום והמיסוי האופטימלי לכל משפחה ומשפחה. בבסיסו, תפקידו של עורך דין בדיני מקרקעין בעת רכישת דירה חדשה היא לוודא שהרוכש מקבל בדיוק את מה שדרוש לו ובתנאי המיטביים עבורו, תוך חיסכון במיסוי היכן שאפשר וקבלת ערבויות והגנה במידה והצד השני לא עמד בהתחייבויותיו.

תפקידו של עורך דין מקרקעין בעת גיבוש תנאי ההסכם

למרות שעל הנייר לדירה חדשה אין “היסטוריה” שעשויה להוות בעיה, עדיין יש המון דקויות שחשוב לבדוק עוד לפני שמתחילים לגבש את ההסכם הראשוני שיהווה את הבסיס למה שיוחלט בסופו של יום. אחד הגורמים החשובים, הוא הקפדה על עבודה יסודית של קבלן הבנייה והיעדר ליקויי בנייה.  לשם כך יש לפנות לשירותי בדק בית על מנת לשלול קיומם של הליקויים.

במידה והבדיקה תניב תוצאות בעייתיות, ניתן לפעול להורדת מחיר המכר, להפעיל את ערבות חוק המכר, או לחילופין, לדרוש תחילה תיקון מלא של הליקויים. כך או כך, דרוש עורך דין המתמחה במקרקעין על מנת לתווך הליכים אלה, ללוות את הקונים בכל שלב ולוודא שזכויותיו לא יפגעו בשום צורה.

מה אפשר לגלות תוך כדי קריאת האותיות הקטנות

גורמים חשובים נוספים המשפיעים על הליכי קניית דירה חדשה – זה מיסוי של מס רכישה ומס שבח שעשויים להוסיף רבות להוצאות הרוכשים. עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין  יכול לעבור על ההסכמים ועל תנאיו הייחודיים של הקונה על מנת למצוא את העילות המוצדקות לצמצום סכומי התשלומים, וכן פריסה נוחה שלהם, על מנת לאפשר להתחיל את החיים בבית החדש ללא לחצים כלכליים ותוך היערכות מיטבית לכל ההוצאות העתידיות.

כל התחומים שבהם עורך דין מנוסה יכול להקל על חייכם

עורך דין המתמחה ברכישת דירה ילווה אתכם בכל השלבים, בין אם מדובר ברכישה עצמאית, במסגרת קבוצת רכישה, או ברכישת דירה על הנייר. זה יאפשר לכם להיות בטוחים ורגועים בכל השלבים ברכישת דירה חדשה שעונה על כל הציפיות שלכם.

כך גם תדעו שהכל נעשה באופן תקין וכנדרש על ידי הרשויות הממשלתיות הרלוונטיות. עורך הדין ידאג לארגן באופן מדוקדק את כל המסמכים הדרושים שתשמרו לעתיד, גם למטרות מיסוי ומעקב אחר התשלומים שביצעתם, וגם לטובת אישרור הבעלות שלכם על הנכס החדש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן