news08.net/ads.txt

מהיום: עודכנו מחירי החלב שבפיקוח ובמילים אחרות – שוב, תשלמו יותר

במרץ 2022 ועדת המחירים המשותפת למשרדי האוצר והחקלאות המליצה על ייקור במחירי מוצרי החלב שבפיקוח בשיעור כולל של 6.49%, זאת בהמשך להמלצה קודמת לפיה מנגנון עדכון המחירים יהיה אוטומטי בהתאם לאופן חישוב שיוגדר בצו הפיקוח. יחד עם זאת, לאור הסיכומים במסגרת הסיכום הבין משרדי בין משרד החקלאות למשרד האוצר בקשר לענף החלב שנחתם לפני כחודש וחצי, וההמלצות שניתנו בהמשך לו, הוחלט על ידי השרים על פיצול ייקור המחירים לשתי פעימות. הראשונה מידית בשיעור של 4.9%, והיתרה בנובמבר 2023. כמו כן, בהתאם להסכמות מחיר מוצרי החלב לא ישתנה לפני מאי 2023. עדכון המחירים האחרון התבצע במרץ 2019, אז מחירי מוצרי החלב עלו בכ-3.4%.

במשרד החקלאות מדגישים כי על פי הסיכום הבין משרדי בענף החלב, על מנת להקנות וודאות ויציבות מחירים בענף ולמתן את העלייה החדה שחלה במחיר החלב הגולמי עקב עליית מחירי המספוא (מזון לבעלי חיים), הומלץ לשרים כי תחול הפחתה של כ-2.15 אג’ במחיר המטרה בארבעת הרבעונים הבאים, אולם הדבר תלוי בתיקון חקיקה שיש לבצע בכנסת הבאה.

להלן המחירים החדשים של מוצרי החלב בפיקוח:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן