news08.net/ads.txt

מהיום: קופות החולים יחסנו בני 40 ומעלה

שר הבריאות אדלשטיין הורה למנכ”ל משרדו פרופ’ חזי לוי להיערך לחסן כרבע מיליון מתחסנים מדי יום – כך נודע הבוקר. מדובר במספר מתחסנים יומי במנה הראשונה והשנייה. משרד הבריאות הודיע כי המבצע הארצי יתרחב גם לבני 40 ומעלה בתיאום עם קופות החולים.

 

לפי N12 – ההנחיה ירדה לאחר ששיא המתחסנים היומי נשבר אתמול עם כ-170 אלף מתחסנים. כזכור, בשבוע שעבר קצב ההתחסנות הואט מעט בגלל היענות נמוכה מהצפוי של המורים להגיע ולהתחסן במסגרת המבצע המיוחד שהוצא עבורם לפועל וגם בגלל עיכובים מסוימים בשינוע החיסונים. אבל השבוע, החששות של גורמים בכירים במערכת הבריאות שמא חלילה הביקוש לחיסונים ירד בקרב הציבור בישראל הופרכו – וקצב ההתחסנות הואץ שוב וביסס את מעמדה של ישראל כמובילה עולמית.

בתוך כך, כללית ולאומיות הודיעו היום שירחיבו את מבצע החיסונים לבני 40 ומעלה. בכללית הסבירו כי “ההרחבה באה על רק הגעת מלאי חיסונים נוסף ולנוכח היערכות הכללית ליכולת חיסון של למעלה מ-100 אלף חיסונים ביום”. בלאומית ציינו כי הם צופים “ממחר ובמהלך השבוע כמות המתחסנים שתגיע לשיא מדי יום, בשל שילוב של מתחסני מנה שניה עם מתחסני המנה הראשונה. לאומית פתחה עוד עשרות אלפי תורים עבור כלל מבוטחיה וקוראת להם לבוא ולהתחסן. כיום יש 40 נקודות חיסון ברחבי הארץ ו-7 ניידות של “לאומית שירותי בריאות”.

מבצע החיסונים בישראל נמשך במרץ ועד כה התחסנו 2,185,113 ישראלים במנה הראשונה ו-420 אלף במנה השנייה, אתמול חוסנו 186 אלף בני אדם. בכללית סיפרו כי ברחבי הארץ פועלים כ-150 מתחמים של הקופה. עד כה התחסנו בכללית מעל למיליון ו-200 אלף איש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן