news08.net/ads.txt

מהם ההבדלים בין טבעת אירוסין לבין טבעת נישואין?

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי טבעת אירוסין וטבעת נישואין זוהי בדיוק אותה הטבעת רק בשם אחר. אך למען האמת מדובר על שתי טבעות שונות, כאשר כל אחת מהן נועדה לאירוע שונה. על מנת שתוכלו להכיר את כל ההבדלים בין סוגי הטבעות הללו, החלטנו להרים את הכפפה ולסקור עבורכם את כל האלמנטים החשובים שאתם צריכים להכיר. לאחר שתקראו את כל המידע, יהיה לכם הרבה יותר קל להכיר את ההבדלים וכמובן לשים עליהם את האצבע.

(צילום-FREEPIK)

ישנם לא מעט הבדלים בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין, ההבדלים הללו קריטיים על מנת שתוכלו לבחור את הטבעת הנכונה למועד הנכון. טבעות שמות אומנם יכולות להיות מתאימות לכל אחד מהמאורעות הללו, אך עדיין ישנם הבדלים נוספים שאתם צריכים להיות מודעים אליהם. אם אתם מרגישים שאתם צועדים למקום שאינכם מכירים, אין לכם מה להיכנס לפאניקה מכיוון שלא מעט גברים נמצאים בדיוק במצב שבו אתם נמצאים.

על מנת שתוכלו להכיר את כל ההבדלים החשובים בין טבעות אירוסין ובין טבעות נישואין, החלטנו לסקור את האפשרויות הללו עבורכם. כך רגע לפני שאתם נכנסים לחנות התכשיטים, תוכלו לדעת איזה מבין הטבעות מתאימה לכל שלב. כך בטעות לא תיקנו טבעות נישואין ליום האירוסין או שתקנו טבעות אירוסין ליום הנישואין. זוהי יכולה להיות מבוכה לא קטנה – ולכן מוטב שתחסכו אותה לעצמכם.

העיצוב של הטבעת שונה

אחד מההבדלים המשמעותיים בין טבעת נישואין ובין טבעת אירוסין זה בעיצוב שלהן. כמו שאמרנו שתיהן יכולות להיות טבעות שמות, אך העיצוב שלהן חייב להיות שונה על מנת שתתאים למאורע. טבעת אירוסין היא טבעת יהלומים שמעוצבת ברמה הגבוהה ביותר, ככל שהיא תהיה יותר משובצת ומרשימה כך הטבעת תהיה יותר מיוחד. על כך אין עוררין!

אך מנגד טבעת נישואין היא טבעת הרבה יותר פשוטה, ועל פי הדת אסור שהיא תהיה משובצת יהלומים. כך שעל פניו נדמה כי מדובר בטבעת הרבה יותר פשוטה מאשר טבעת האירוסין. טבעת נישואין צריכה לעמוד בלא מעט דרישות על מנת להיות תקינה על פי היהדות.

אצלנו בחברת מאייב תכשיטים תוכלו למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין וטבעות נישואין העומדות על פי כל הסטנדרטים ועל פי כל הדרישות.

המחיר בין הטבעות שונה

עוד הבדל משמעותי בין טבעות אירוסין ובין טבעות נישואין זה כמובן בעלות שלהן. ברוב המקרים טבעות אירוסין יהיו הרבה יותר יקרות מאשר טבעות נישואין, ולכן אתם צריכים לדעת את הנתון הזה בטרם אתם ניגשים לחנות התכשיטים על מנת לרכוש את הטבעת המושלמת

כמו שאתם יכולים לנחש הסיבה לכך היא שגם אם שתי הטבעות יהיו טבעות שמות, העיצוב הגרנדיוזי של טבעת אירוסין יביא לכך שהיא תהיה יקרה יותר מאשר טבעת הנישואין הפחות מעוצבת. כמובן שלא משנה אם אתם רוכשים טבעות אירוסין או טבעות נישואין ישנם מגוון רחב של מחירים שאותם תוכלו להתאים לתקציב שלכם.

אנו בחברת מאייב תכשיטים עושים את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו מגוון רחב של טבעות במגוון רחב של מחירים. כך שתוכלו למצוא בקלות את הטבעת המושלמת עבורכם הן מבחינת המראה ובן מבחינת העיצוב.

הליך הקנייה שונה בין הטבעות

ההבדל האחרון שנרצה לספר לכם עליו מתקשר דווקא להליך הקנייה של הטבעות. לא משנה אם אתם עומדים לרכוש טבעות שמות כטבעת אירוסין, את הקנייה של הטבעת עושה רק הגבר. כל זאת על מנת להפתיע את האישה לקראת הצעת הנישואין עצמה, שהיא ברוב המקרים איננה יודעת שהיא אמורה להתקיים. לרוב גברים פחות מתמצאים בחנויות תכשיטים, ולכן הם יפנו לבני משפחה או לחברים קרובים על מנת שייסעו להם בהליך הרכישה.

מנגד כאשר מדובר על טבעות נישואין, בני הזוג הולכים ביחד על מנת לבחור את הטבעות שאמורות לשמש אותם ביום הגדול. תוכלו אפילו לבצע רכישת טבעות שמות כטבעות נישואין דרך האינטרנט, כך תוכלו להקל על עצמכם את הצורך להגיע באופן פרונטלי לחנות עצמה. לכן יש כאן הבדל מהותי בהליך הרכישה – את טבעות האירוסין קונה הגבר לבדו כהפתעה לבת הזוג, בעוד את טבעות הנישואין קונים בני הזוג ביחד לקראת יום החתונה המתקרב.

מאייב תכשיטים – חנות תכשיטים

היצירה 25, רמת גן, 5252165

טלפון: 052-912-7374

mayaev-jewelry.co.il

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן