news08.net/ads.txt

מהשבוע הבא: חיסונים גם לבני 45 ומעלה

מבצע החיסונים “חוזרים לחיים” ממשיך להתרחב, והחל מהשבוע הבא יתחילו לחסן גם את גילי 45 ומעלה. ממשרד הבריאות נמסר כי יש לפנות לקופות החולים על מנת לתאום תור לחיסון.

 

בהתייעצות של בכירי משרד הבריאות, הוחלט להרחיב את ההתחסנות לאוכלוסיות נוספות בעקבות ההיענות הנמוכה של המורים להתחסן ובשל העובדה שיותר מ-40% מבני ה-50 עד 60 חוסנו.

כמעט 2 מיליון איש בישראל כבר חוסנו במנה הראשונה לקורונה. עד כה חוסנו 74% מבני ה-60 ומעלה, ו-56% מהחיסונים ניתנו לקבוצה זו. נותרו עוד 375 אלף איש מעל לגיל 60 שעוד לא חוסנו. על פי הפילוח שפרסם משרד הבריאות, נותרו עוד יותר מ-4 מיליון איש מגיל 16 ועד 59 שלא חוסנו.

כחלק ממבצע החיסונים, הוחלט גם כי עובדי מערכת הבריאות שכבר קיבלו שתי מנות חיסון לא יידרשו בבידוד. במשרד הבריאות הודיעו ביממה האחרונה על כללי התנהגות חדשים לעובדים שחוסנו – ובמכתב נקבע כי הם יוגדרו כמחוסנים כבר אחרי 7 ימים מהחיסון השני. לאחר שבוע מהחיסון הם לא יידרשו להיכנס לבידוד גם אם ייחשפו לאדם מאומת. מדובר בקיצור לעומת השבועיים הנדרשים מהציבור לאחר מנת החיסון השנייה.

עוד נקבע כי במהלך השבוע הראשון לאחר החיסון השני הם נדרשים להקפיד על אותם כללים כמו עובדים שלא חוסנו: מסכה, מיגון וריחוק. אם העובדים המחוסנים יפתחו תסמינים, הם ייכנסו לבידוד ויבצעו בדיקת PCR. אם התוצאה תהיה שלילית, יוכלו לצאת מבידוד עם תום התסמינים. “מומלץ לא לבצע בדיקות סקר שגרתיות לנגיף הקורונה החדש בעובדי בריאות מחוסנים”, נכתב בהנחייה החדשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן