news08.net/ads.txt

מה לא עושים בשביל רייטינג? עמי פיינשטיין מביך את עצמו מול כלי התקשורת ומגייס אוטובוס עמוס בערבים מאבו גוש

ערבים נכנסים אל תחומי העיר רחובות בחסות עמי פיינשטיין, סגן ראש העיר לשעבר – שעושה צחוק מעצמו ומגייס את כלי התקשורת לצלם הצגה נוספת שלו – הצגה ששוב מעוררת המון סימני שאלה לגבי האיש שככל הנראה מסתנוור מעדשת הצלם ונלהב מהבמה שניתנת לו בפריים טיים. השיטור העירוני נקרא למקום – וקנס את הנוכחים.

את ההצגה בחר פיינשטיין לקיים דווקא במקביל לישיבת המועצה אותה מוביל רחמים מלול, האיש שמנהיג את העיר הזאת – מה שאינו מוצא חן בעיניו של פיינשטיין כלל. האחרון אף מוצא את נושא הארנונה כסיבה מספקת לקיים הפגנה וטוען למחאה שבאה כנגד העלאת הארנונה ואישור צו משרד הפנים. בזמן הזה – מנסה פיינשטיין לסחוט עוד קצת רייטינג, ומתחיל לביים את עשרות הערבים מאבו גוש שהביא לעיר באוטובוס בכדי למחות על העלאת הארנונה: “שיעמדו מאחוריי”, הוא מבקש מ’המלהק’ שלצידו ואלה נשמעים להוראות.

עמי פיינשטיין, מאחוריו מסדר הערבים
ובינתיים הישיבה התנהלה בבית התרבות…

**

פיינשטיין אף דאג להדפיס שלטים מבעוד מועד נגד החלטות המועצה, העמיד את אותם הערבים מאבו גוש מאחוריו, כשהוא יושב בכסא גלגלים ואמר לנוכחים וכשהמצלמות דולקות: “בכסף קונים הכל, מי שלא יודע את זה לא מבין את החיים”. עמי פיינשטיין חושב שהציבור טיפש, הוא חושב שאפשר לקנות את תושבי רחובות בכסף – אך הוא טועה בגדול, שכן את התושבים שנחשבים לטובים ביותר, מוצלחים ביותר וחכמים ביותר – קשה לתפוס בעוד כותרת או שלט או כסף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן