news08.net/ads.txt

אם יצאתם מהבית בדרך לעודד יום עבודה שרתי ועמוס, והרכב לא מתניע. או שחניתם במקום מסוים בעיר, וכשחזרתם הרכב לא התניע, ייתכן מאד שיש לכם בעיה במצבר. אז אתם יכולים לחפש מישהו שאולי יעזור לכם להדליק את הרכב עם כבלים, ולהסתובב יום שלם או כמה ימים בצורה כזו של ‘מחפש כבלים’ עד שתגיעו למוסך, או שיותר פשוט: פשוט תתקשרו למוסך מצברים שיש לו את השירות של “מצבר עד הבית“. המקצוענים האלה, יגיעו עד לרכב שלכם, איפה שהוא לא תקוע, ותוך כמה דקות יחליפו את המצבר, ואתם תמשיכו בשגרת יומכם כאילו לא קרה כלום.

(צילום: FREEPIK)

איך בוחרים מצבר חדש לרכב? 6 כללי אצבע

  • דבר ראשון צריך שהחומר יהיה איכותי. כלומר לקנות מצבר מחברה ידועה, כגון מצברי שנפ הידועים, או מחברות המצברים וולטה, מוטלו או ורטה.
  • כמובן שצריך להתאים את המצבר לצורך של הרכב, כשמודדים את הצורך לפי מספר האמפר: אופנוע זקוק ל12 אמפר, משאיות ל100 אמפר, קולנועיות ל60-70 אמפר, ורכבים צריכים אמפר לפי סוג הרכב והמטרה שלשמה הוא נועד, או השימוש בפועל שמשתמשים בו.
  • אחריות – בלי ספק שעל מצברים צריך לקבל אחריות, רוב המצברים מגיעים עם אחריות מהיצרן למשך שנה, אך בתוספת תשלום ניתן לקבל מצברים איכותיים יותר, עם אחריות למשך שנתיים.
  • מחיר הוגן – המחיר של מצבר חדש והתקנה שלו הוא נע בטווח שבין 370 ₪ למצבר רכב רגיל שמתקינים אותו במוסך, ויכול להגיע על 1000 ₪ להתקנת מצבר של משאית. כמובן, שההפרשים במחיר תלויים גם בסוג העבודה. במידה והזמנתם את איש המוך עד אליכם הביתה, כנראה שהמחיר יהיה כלול בתוכו גם את שעות העבודה והנסיעה והטרחה המלווה בכך. אך אם אתם צריכים פתרון יעיל ומהיר, כדי להמשיך בשגרת היום שלכם – כנראה שזה הפתרון הטוב ביותר עבורכם, וכדאי לשלם את המחיר עליו.
  • כמו כן ניתן ומומלץ לבדוק מדי פעם מה מצב התקינות של המצבר הנוכחי שלכם. בסופו של דבר המחיר של מצבר אינו כל כך יקר, ואם אתם כבר נמצאים במוסך אז מחיר ההתקנה גם יעלה גרושים, כך שעדיך לבדוק מראש את מצב המצבר, להחליף אותו במידת הצורך, ולא להיתקע אי שם עם רכב תקוע וצורך להסתובב באופן נואש בין אנשים שיחברו לך כבלים…
  • הפרמטר האחרון, ואולי הוא אחד החשובים, והוא מה שעושה את ההבדל בין מוסך מקצועי למוסך חובבני, היא היכולת להתאים מצבר לפי סוג הרכב. יש הרבה מאד סוגים של רכבים על הכביש, כל רכב יש לו נפח מנוע שונה, ומיועד לנסיעות שונות. המוסך המקצועי פשוט מספיק מנוסה כדי לדעת איך לשדך והתאים בין המצבר לרכב שעליו אתם נוסעים, כך שמצד אחד יהיה למצבר מספיק כח אמפר כדי לשמש אתכם בכל מה שאתם צריכים בדרכים, אך מצד שני שלא תשקיעו סתם כסף על מצבר חזק שאין לכם צורך בו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן