news08.net/ads.txt

מה עשה אהוד אולמרט ביבנה?

טקס חלוקת תעודות לסופרי ידיעות ספרים שאוהבים, בהם ראש ממשלת ישראל לשעבר, במסגרת מכירת הענק שמתקיימת במחסני “ידיעות ספרים” נערך בעיר יבנה

טקס חלוקת תעודות לסופרי ידיעות ספרים שאוהבים, במסגרת מכירת הענק שמתקיימת במחסני “ידיעות ספרים” נערך ביבנה. האירוע נערך במעמד ראש העיר, רועי גבאי שהדליק נר רביעי של חנוכה, מנכ”ל הוצאת ידיעות ספרים, דב איכנולד, ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, מפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף (מיל.) אליעזר שקדי, סופרים ואורחים.

תעודות “יהלום” על מכירת 100 אלף עותקים חולקו לסופרות עדי זליכוב רלוי על ספרה “לימונדה” ורות קלדרון על ספרה “שקית של געגוע”. ️תעודות יהלום על מכירת 40 אלף עותקים חולקו לסופרים שרה אהרוני על ספריה “שתיקה פרסית” ו”אהבתה של גברת רוטשילד”, מירב הלפרין על ספרה “בעלי לא בבית” נבו זיו ז”ל על ספרו “אריה בן נעים ה-14”, דניאל שנער על ספרו “שמים אדומים” ודנה אלעזר הלוי על ספרה “שליחות חשאית – מבצע מנהטן”. תעודות זהב על מכירת 20 אלף עותקים הוענקו לראש הממשלה לשעבר, אולמרט אהוד על ספרו “בגוף ראשון”, סיון רהב מאיר על ספריה “ימים באים” ו”לגדול!”, אסף ענברי על ספרו “הספר האדום”, דנה אלעזר הלוי על ספריה “שליחות חשאית – מבצע ברלין” ו”שליחות חשאית – מבצע קהיר”, אלדד כהן על ספרו “אמא קומי”, ענת לב אדלר על ספרה “אישה בעונת מעבר”, אליעזר שקדי על ספרו “למה מי זה מייקל”, טל בר על ספרו “שירת הברבור”, יחיאל הררי על ספרו “לנצח כל רגע מחדש” ואיילת הירשמן על ספרה “מה שנטע אוהבת”.

מכירת החיסול השנתית במחסן “ידיעות ספרים” (הירקון 35 יבנה) ממשיך בחג החנוכה עם מעל מיליון וחצי ספרים בהנחות ענק עד ה-26.12.22 בין השעות 20:00-9:00 בימי חול, 13:00-8:00 בימי שישי, 23:00-19:00 במוצאי שבת.

צילום: עמרם כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן